یافتن پست: #دست

reza
reza
و من با عشق آشنا شدم

و چه کسی این چنین آشنا شده است؟

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود،

هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم،

و هنگامی تشنۀ آتش شدم

که در برابرم دریا بود و دریا بود و دریا....
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 22:26
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
باران که می‌بارد…

باید آغوشی باشد…

پنجره‌ی نیمه بازی…

موسیقی باران…

بوی خاک…

… سرمای هوا…

گره‌ی کور دست‌ها و پاها…

گرمای عریان عاشقی…

صدای تپش قلب‌ها…

؟؟؟

باران که می‌بارد…


باید کسی باشد
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 21:31
+6
مهسا
مهسا
هنوز هم هستند دختراني كه تنشان بوي محبت خالص مي دهد . . . بكرند . . . نابند . . . احساساتشان دست نخورده است ، لمس نشده اند ، ... ... ... باور نكرده اند ، تحقير نشده اند ، كمياب اند ! پاك اند ! روزي كه قرار مي شود كنار گوش كودكي لالايي بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمي شود ! و زير آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست كه با روياي ديگري سر كنند . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:45
+7
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
کسی دراین سوز و سرما دست هایت را نمیگیرد


در جیب بگذارشان...

شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد...


که هنوز هم گرم است!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:38
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
گاهی دلت می شود همانند دیواری سفید


در دستان کودکی خودکار به دست


که تنها چند خط درهم و مبهم می کشد


و البته عمیق . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:29
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
و عشق


تنها گناهیست


که به وقت ارتکاب آن


خدا برای بشر


ایستاده دست می زند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:20
+3
payam65
payam65
مرد ها در چار چوب عشق٬ به وسعت غیر قابل انکاری نا مردند! برای اثبات کمال نا مردی آنان٬ تنها همین بس که در مقابل قلب ساده و فریب خورده ی یک زن ٬ احساس می کنند مردند. تا وقتی که قلب زن عاشق نشده ٬ پست تر از یک ولگرد٬ عاجز تر از یک فقیر و گدا تر از همه ی گدایان سامره. پوزه بر خاک و دست تمنا به پیشش گدایی میکنند اما وقتی که خیالشان از بابت قلب زن راحت شد ٬ به یک باره یادشان می افتد که خدا مردشان آفرید!!

و آنگاه کمال مردانگی را در نهایت نا مردی جست و جو میکنند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:19
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
گاهی حس میکنم روی دست خدا مانده ام!


خسته اش کرده ام...


خودش هم نمیداند با من چه کند!!!...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:17
+3
payam65
payam65
ازدست دادن کسی که دوستش داریم خیلی دشواراست.

اما اکنون به این نتیجه رسیده ام که کسی کسی را از دست نمیدهد؛ زیرا‎ ‎مالک آن نیست ، و‎ ‎این یعنی آزادی ،

داشتن بهترینهای دنیا بدون آنکه صاحبشان باشی ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:13
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
آنقدر زمین خورده ام که بدانم
برای برخاستن
نه دستی از برون
که همتی از درون
لازم است ...

حالا اما
نمی خواهم برخیزم
می خواهم اندکی بیاسایم
فردا برمی خیزم
وقتی که فهمیده باشم
چرا زمین خورده ام ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:06
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ