یافتن پست: #دست

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب همگی بخیر
ایام به کامتون
اجیلتون پر از پسته های خندون
دلتون پر از لایک شادی ها
جیبتون پر از تراولهای رنگارنگ
عمرتون ب درازی عمر نوح
غمتون راه گم کرده
خوشبختی هدیه به دست پشت دیوار دلتون
...............
سال نو و بهار نو و عید نو مبارک{-41-}
{-35-}
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 03:16
+11
نیوشا
نیوشا
انگار لحظه ی تحویل سال هم دست از اینجا بر نمیدارین
8 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:41
+10
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ای کاش احساسم گلی می بود ، میریخت عطرش را به دامانت
یا مثل یک پروانه پر میزد ، رقصان به روی طاق ایوانت
.
ای کاش احساسم کبوتر بود ، بر بام قلبت آشیان میکرد
از دست تو یک دانه برمیچید ، عشقی به قلبت میهمان میکرد
.
ای کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی
یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی
.
ای کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد
مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد
.
ای کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود
یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود
.
ای کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد
یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:40
+9
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
زیانبارترین احساس پس از شکست، از دست دادن اعتماد به نفس و مشکوک شدن به توانایی و صلاحیت خویش است.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:31
+7
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
من باده خورم و لیک مستی نکنم
الّا به قدح دراز دستی نکنم
دانی غرضم ز می پرستی چه بود
تا همچو تو خویشتن پرستی نکنم . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:31
+11
ronak
ronak
گیــرمــــــــــــ کــه بیخیـــــــــال خیـــــالتـــــــــــــ شومــــــــ
با عطــــــــــر دستانیـــــــــِـِـِ کــــهـ
در گیســـــــــوانمـــــــــ جــا گــــذاشـــــته ای . . . چــــه کنمـــــــــ ؟!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:23
+8
ali rad
ali rad
ن نگویم که در این شهر

وفاداری نیست!

هست بسیار ولی کو به

وفاداری من؟!

آنکه بیش از همه با من دم یاری میزد

دست برداشت ز

من روز گرفتاری من......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:10
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیبخشم آن قلب بی وفای تو را
بگذار در حال خودم باشم
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غمها باشم
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:08
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
@ronak
تو که میدانی تمام وجودم هستی
این شعر را برای تو نوشتم تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی
نه قافیه دارد ، نه ردیف ، نه آهنگ دارد نه طنین
اینها همه حرف دلم بود ، همین!
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 01:53
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
یک جام پر از شراب دستت باشد / تا حال من خراب دستت باشد
این چند هزارمین شب بی خوابیست / ای عشق فقط حساب دستت باشد . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 01:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ