یافتن پست: #دست

آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6
ronak
ronak
گاه جلوی آینه می ایستم
خودم را در آن میبینم
دست روی شانه اش میگذارم و می گویم
چه تحملی دارد دلت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:12
+3
Alireza
Alireza
فقط یه ایرانی میتونه شبا که واسه دستشویی رفتن بیدار میشه سر راه در یخچال رو باز کنه توشو نگاه کنه بعد در ببنده و بره بخوابه!{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:08
+5
Alireza
Alireza
فقط يه ايراني ميتونه ساعت مچی ببنده رو دستش بعد اگه بهش بگی ساعت چنده؟ موبایلشو در بیاره و ساعت رو اعلام کنه!{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:02
+8
ronak
ronak
دلم♥ می خواهد تنهایی ام را روی آسمان ابری به تصویر بکشم ودرزیر بارش باران
تمام دلتنگی هایم رابشویم.دلم♥ می خواهد در غروبی زیبا در کنار ساحل آرزوها
به هوای توبال وپر بزنم ودستهای خسته وگرمم راآشیانی برای پرندگان عاشق
کنم.♥♥دلم می خواهد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:37
+2
ronak
ronak
گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:
من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم ! دیگه دوستت ندارم .....
وچقدر دلم میخواهد بشنوم:
کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری ..... مگه دست خودته ؟
رفتن به این راحتی نیست !
اما .... نمیدانم چه حکمتیست که آدمی ؛ همیشه اینجور وقتها
میشنود :
به جهنم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:18
+6
ronak
ronak
دستهایم به آرزوهایم نرسید ،
آنها بسیار دورند...
اما درخت سبز صبرم می گوید:
امیدی هست...دعایی هست...خدایی هست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:14
+2
sasan pool
sasan pool
چرا انقدر نگاهت بی قراره/چرا این خونه آرامش نداره
بگو کی زندگیتو تلخ کرده/چرا دستای تو انقدر سرده
کدوم بی رحمی رویاتو سوزونده/گه از لبخند تو چیزی نمونده
نمیزارم که چشمات خیس باشه/دارم میرم تا حالت رو به راه شه
میون این همه نا مهربونی/دارم میرم که تو عاشق بمونی
شکست این دل غمگین و تنگم/دارم میرم با یک دنیا بجنگم
جدایی از تو سخته اما میرم/میرم تا خنده هاتو پس بگیرم
حالا که بغضمون طاقت نداره/چه خوب میشه اگه بارون بباره
حلالم کن اگه که گریه کردم/دعا کن کم نیارم بر نگردم
از امشب با خیالت همنشینم/دعا کن خوابتو هر شب ببینم
نمی دونی که قبل از رفتن من/چه مردایی رفتن برنگشتن
چشای خیلی ها از عشق تر شد/دلاشون به خدا نزدیک تر شد
من هم باید برم طاقت ندارم/دیگه خواب خوش و راحت ندارم
تو هم هرشب بشین ماه و نگاه کن/برای حال و روز من دعا کن
توی لشگر که لبریز از غروره/با مردی که نگاهش مثل نوره
کنار من توی دنیای دیگه/یک روز دنیا به ما تبریک میگه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:05
+2
sasan pool
sasan pool
وقتی که دستاتو میگیرم تو دستام/وقتی که میدونی عاشق تو هستم
وقتی که با چشمات دل و میلرزونی/من دیونه ات میشم به همین آسونی
دستاتو میگیرم تو پر از احساسی/من دوست دارم تو من و میشانسی
وقتی که می خندی باسه توئ میمیرم/پیش من میمونی با تو جون میگیرم
من عاشقت شدم/می خوام بهت بگم
تو دنیای منی/تو ایی عشق خودم
دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه/میدونی جای تو گوشه قلبمه
توی چشمای تو عشق من و میبینم /پای من میمونی من به پات میشینم
من دارم هر لحظه به تو دل میبازم/بهترین روز ها رو من برات میسازم
این یک حس خوبه اینکه با هم هستیم/دستو توی دستم ما به هم دل بستیم
من با تو فهمیدم زندگی شیرینه/تو تموم حرفات به دلم میشینه
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:44
+5
sasan pool
sasan pool
چشاتو وا کن و /زل بزن بهم
واسه دیدن تو اینجا آمدم
آمدم بگم هنوز عاشقم/زیر حرف های قدیمم نزدم
وقت رفتن به تو گفتم عشقم/من یک روز دوباره بر می گردم
تو روز های دوری و تنهایی/روز و شب فقط به تو فکر کردم
چقدر خوبه که دستامو /تو دستای تو میزارم
چه دنیایی تو چشمات /چقدر دنیا مو دوست دارم
با نگاه مهربونت امشب/به قشنگی شب مهتاب
خنده های تو پر از احساس/بعضی وقت ها اخمت هم جذابه
نمی دونم تو کی بودی اما/من دیونه رو مجنون کردی
دلمو تو عشق تو گم کردم/وقتی موهاتو پریشون کردی
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:19
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ