چرا انقدر نگاهت بی قراره/چرا این خونه آرامش نداره
بگو کی زندگیتو تلخ کرده/چرا دستای تو انقدر سرده
کدوم بی رحمی رویاتو سوزونده/گه از لبخند تو چیزی نمونده
نمیزارم که چشمات خیس باشه/دارم میرم تا حالت رو به راه شه
میون این همه نا مهربونی/دارم میرم که تو عاشق بمونی
شکست این دل غمگین و تنگم/دارم میرم با یک دنیا بجنگم
جدایی از تو سخته اما میرم/میرم تا خنده هاتو پس بگیرم
حالا که بغضمون طاقت نداره/چه خوب میشه اگه بارون بباره
حلالم کن اگه که گریه کردم/دعا کن کم نیارم بر نگردم
از امشب با خیالت همنشینم/دعا کن خوابتو هر شب ببینم
نمی دونی که قبل از رفتن من/چه مردایی رفتن برنگشتن
چشای خیلی ها از عشق تر شد/دلاشون به خدا نزدیک تر شد
من هم باید برم طاقت ندارم/دیگه خواب خوش و راحت ندارم
تو هم هرشب بشین ماه و نگاه کن/برای حال و روز من دعا کن
توی لشگر که لبریز از غروره/با مردی که نگاهش مثل نوره
کنار من توی دنیای دیگه/یک روز دنیا به ما تبریک میگه




شاید اینطوری خودت حرص نخوری ولی شاید بقیه رو حرص بدی!!!؟؟؟
1390/12/28 - 13:00نخورید عزیزانم..حرص نخورید...برا پوستتون ضرر داره...ی مدت صبر کنید بابام چلو کبابی بزنه کباب میفرستم کباب بخورید...
1390/12/28 - 13:08زحمت نکش عزیزم!!رامین چلوکباب میاره برامون!!
1390/12/28 - 13:12سالم هم هست ساخت خودشونه!!!
پس یعنی کار بابام نمیچرخه؟!!!
یعنی ما فقیر میشیم؟!!!!
یعنی همه چلو کباب ها رو خودمون باید بخوریم؟؟؟!!!


1390/12/28 - 13:15 ( لايک توسط 1 کاربر )...................
آخی مدینه گفتی و کردی کبابم
کجاست این رامین دلم براش تنگ شده
...........................
حالا پیش همین خودمون جمیع دوستان یونی بمونه ها...نیست من و رامین همش در حال حرف زدنیم...هی نوشابه ها رو سوا سوا و رنگی باز میکنیم واسه هم
متاسفم!!
1390/12/28 - 13:49 ( لايک توسط 1 کاربر )الان بازار این کار دست رامینشونه!!
منو دایی هم نوشابه هارو باهم بازمیکنیم!!!
نه سوا سوا!!