یه اصفهانیه تصادف کرده بود وسط خیابون نشسته بود میزد تو سرش می گفت ماشینم داغون شد! دبخت شدم خاک تو سر شدم…افسر رفت بهش گفت بدبخت اینقد حرص ماشینتو میزنی نفهمدی دست چپت از مچ قطع شده…یارو یه نگاه به دستش کرد وگفت: یاحضرت عباس ساعتم……!
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد/آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت/این و تقصیر تو اون دل بیمار خودت
دل بیمار خودت خیلی دلم ازت پر/بد جوری از تو دلخوره
یک روز تلافی میکنه/دل از دلت تو میبره
قلبمو پس فرستادی/خوب خودت نشون دادی
من خودم هم خسته شدم پاشو برو تو ازادی
میدونستم مزه عشقم دلتو میزنه/دلتو یک تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دسته کم گرفتم که این شد آخرش/هنوز هم خاطره ات اینجاست بیا وردار ببرش
این اهنگ امروز گوش دادم بد جوری حالمو گرفت یاد خاطرات گذشته افتادم.این آهنگ محسن یگانه خونده.