یافتن پست: #دست

مهسا
مهسا
دنیای دست ها از هر دنیایی بی وفاتر است

امروز دست هایت را می گیرند

قصه ی عادت که شدی

همان دست ها را برایت تکان می دهند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:16
+5
مهسا
مهسا
وقتی از دست دادن ... عادت می شود
دیگر به دست آوردن هم ... آرزو نمی شود !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:08
+5
مهسا
مهسا
پایان راه کاملا پیداست

می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری
و به همان دیوار میاویزمش!
جای همان دستخط تماشائی . . .
خداحافظ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:46
+4
ramin
ramin
یه اصفهانیه تصادف کرده بود وسط خیابون نشسته بود میزد تو سرش می گفت ماشینم داغون شد! دبخت شدم خاک تو سر شدم…افسر رفت بهش گفت بدبخت اینقد حرص ماشینتو میزنی نفهمدی دست چپت از مچ قطع شده…یارو یه نگاه به دستش کرد وگفت: یاحضرت عباس ساعتم……! {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 17:12
+4
مهسا
مهسا
سالها جوانیم

در پیاده روهای شلوغ بی کسی

دست فروشی میکند

شانه هایش را خوب میبرند ...

اما ...

هق هق اش را نه...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 16:13
+4
ronak
ronak
خستگی های این لباس........

تنها با دستان تو در می آید ....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 16:01
+5
ronak
ronak
به سلامتی اون دسته آدمایی

که از زندگیت رفتن

اما از این فکر لعنتیت نرفتن !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:55
+4
sasan pool
sasan pool
کسی دستهایت را نمیگیرد
در جیبت بگذار..شاید

خاطره ای ته جیب مانده باشد که هنوز گرم است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:00
+4
maryam
maryam
دست در دست او

صحنه می رقصد

در مقابل چشمانم !

لبخند می زنی

سست می شوم

او را در آغوش می گیری

نفسم به شماره می افتد

تو

او

من

...

بلندتر بخوانید :

بردی از یادم

دادی بر بادم

با یادت شادم

دل به تو دادم

در دام افتادم....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:39
+2
sasan pool
sasan pool
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد/آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت/این و تقصیر تو اون دل بیمار خودت
دل بیمار خودت خیلی دلم ازت پر/بد جوری از تو دلخوره
یک روز تلافی میکنه/دل از دلت تو میبره
قلبمو پس فرستادی/خوب خودت نشون دادی
من خودم هم خسته شدم پاشو برو تو ازادی
میدونستم مزه عشقم دلتو میزنه/دلتو یک تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دسته کم گرفتم که این شد آخرش/هنوز هم خاطره ات اینجاست بیا وردار ببرش
این اهنگ امروز گوش دادم بد جوری حالمو گرفت یاد خاطرات گذشته افتادم.این آهنگ محسن یگانه خونده.
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ