یافتن پست: #دست

benyamin
benyamin
آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟ نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:46
+3
مهسا
مهسا
هرگز گنجشکی رو که توی دستت داری به امید گرفتن کبوتری که در هواست رها نکن{-2-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:20
+11
farshad
farshad
يه تركه توانگليس راننده تاكسى ميشه بش ميگن:
سخت نيست فرمون دست راسته؟
ميگه: والا سخت نيست فقط وقتي تف ميكنم؛ ميافته رو مسافر بغلى...!!
{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:19
+1
-1
sasan pool
sasan pool
خب من آمدم چند تا اعتراف بکنم.سال اولی که رفتم مدرسه یک بغل دستی داشتم همش میدوید می رفت بیرون آقا روز دوم یا سوم عصبانی شدم با مداد نوک تیز زدم توی سرش کله اش سوراخ شد.5 ئیا 6 سالم بود توی کوچه فوتبال بازی می کردم بچه همسایه موتور داشت دقیقا روی دروازه ما پارکش کرد گفتم بردارش داریم فوتبال بازی میکنم گوش نداد من هم با موتورش ور رفتم یک لوله داشت که می خورد به باکش اون پاره کردم هرچی بنزین بود ریخت.{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}این تازه بخشی بود باز هم براتون میگم که من چه شری بودم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:16
+3
مهسا
مهسا
فکر نکن جدایی ما مثل نادرو سیمینه که خرس طلا بگیره به ما دسته بیلم نمیدن برگرد سر زندگیت(اتمام حجت غضنفر با زنش که قهر کرده بوده){-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:10
+9
fowkes
fowkes
یاد خوب نباش...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی، دل آدم ها را می زنی
آدم ها این روزها ، عجیب به خوبی ...
به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند
زیاد که باشی، زیــــــــــادی می شوی...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:05
+7
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
اسپانیایی ها میگن :
عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !
ایتالیایی ها میگن:
عشق یعنی ترس از دست دادن تو !
ایرانی ها میگن :
“عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 21:35
+8
مهسا
مهسا
زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:29
+8
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
بيبنم اگه يه روز از خواب بيدار بشي ببيني اون که دوستش داري گذاشته رفته صبحونه چي مي خوري.؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 19:57
+7
مهسا
مهسا
اب پاکی که میگفتند

همین است

بی هوا که بریزند

روی دستت

دلت یخ میکند . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 18:47
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ