یافتن پست: #دست

benyamin
benyamin
وقتی خدا از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت ، از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم ک فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:45
+2
ronak
ronak
گاهی شعر ها هم برایم ناز می کنند
گاهی آنها هم دست نیافتنی می شوند..
می دانی چه وقت ؟!
وقتی بو می برند که دلم در هوای تو می سُراید ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:44
+5
ronak
ronak
آنكه دستش را اینقدر محكم گرفته ای
دیروز عاشق من بود !
دستانت را خسته نكن ...
محكم یا آرام !
فردا تو هم تنهایی ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:38
+4
نقش
نقش پایی مانده بود از من، به ساحل، چند جا
ناگهان، شد محو، با فریادِ موجی سینه سا!
آن که یک دم، بر وجود من گواهی داده بود،
از سر انکار، می پرسید: کو؟ کی؟ کِی؟ کجا؟
ساعتی بر موج و بر آن جای پا حیران شدم
از زبان بی زبانان می شنیدم نکته ها:
این جهان: دریا، زمان: چون موج، ما: مانند نقش،
لحظه ای مهمانِ این هستی دِهِ هستی رُبا!
یا سبک پروازتر از نقش، مانند حباب،
بر تلاطم های این دریای بی پایان رها
لحظه ای هستیم سرگرم تماشا ناگهان،
یک قدم آن سوی تر، پیوسته با باد هوا!
باز می گفتم: نه! این سان داوری بی شک خطاست.
فرق بسیار است بین نقش ما، با نقش پا.
فرق بسیار است بین جان انسان و حباب
هر دو بر بادند، اما کارشان از هم جدا
مردمانی جانِ خود را بر جهان افزوده اند
آفتاب جانشان در تار و پود جانِ ما!
مردمانی رنگ عالم را دگرگون کرده اند
هر یکی در کار خود نقش آفرین همچون خدا!
هر که بر لوح جهان نقشی نیفزاید ز خویش،
بی گمان چون نقش پا محو است در موج فنا
نقش هستی ساز باید، نقش بر جا ماندنی
تا چو جانِ خود جهان هم جاودان دارد تو را!

(فریدون [!])
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:28]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:36
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
شعر اتل متل از سوي وزارت ارشاد به دلايل زير تحريم شد
1استفاده از كلمات ركيك
2رواج بي حجابي
3صدور شير به هندوستان
شعر اصلاح شده
اتل متل صلوات
گاو حاجي زده قاط
هم دست داره هم استين
شيرشو بردن فلسطين
بگير زن مسلمان
از حزب الله لبنان
اسمشو بذار حكيمه
چادر سرش ضخيمه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 17:08
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به رشتیه می گن اسم اعضای خانواده ات را نام ببر می گه ؟امرسان. موبایل. صا ایران. امریکا .میگن چه ربطی داره؟ میگه:والا امرسان عیال بنده است که زیبا جادار مطمعن ... موبایل دختر بزرگمه که هیچ وقت در دسترس نیست ... صا ایران دختر کوچیکمه که هر روز بهتر از دیروزه ... منم که امریکا هستم چون هیچ غلطی نمی تونم بکنم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:58
+3
benyamin
benyamin
عشق یه سم شیرینه بدون نسخه کسی که دوسش داری مصرفش نکن از دست بچه ها دور نگهش دار و در محل تاریک ازش مواظبت کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:22
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این دست هم
حکم
حکم تو
فقط بازی با دلم را
تمام کن …..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:21
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
بهار اومد كه من شيدا بگردم چو ماهى بر لب دريا بگردم
پلنگ در كوه و اهو در بيابان همه جفتند و من تنها بگردم

سه روز رفته اى سي روز حالا, سه روز رفته اى سي روز حالا زمستون رفته اى نوروز حالا يار

تو كه گفتي برو صد سال ديگر, تو كه گفتي برو صد سال ديگر نگيرم غير تو من يار ديگر يار

سر سالى نشد يارى گرفتى, سر سالى نشد يارى گرفتى زبانت با من و دل جاى ديگر يار
دلم مى خواهد كه با تو يار باشم, دلم مى خواهد كه با تو يار باشم چو دونه در ميان نار باشم يار

چو دونه در ميان نار شيرين, چو دونه در ميان نار شيرين
چو بلبل محرم گلزار باشم يار
به دستمالم گل بادام دارم, به دستمالم گل بادام دارم
نه شب خواب و نه روز ارام دارم يار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:00
+6
Pedram
Pedram
خارهميشه مواظب گلشه اگه دستش بزني خونتو ميريزه هميشه خارتم گل من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:09
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ