یافتن پست: #دست

reza
reza
اشتباه از ما بود که خواب سر چشمه را

در خیال پیاله می دیدیم

دست هامان خالی

دل هامان پر

گفتگوهامان مثلا ما !

حالا مهم نیست که تشنه به رویای آب می میریم!

از خانه که می آیی

یک دستمال سفید‌: پاکتی سیگار: گزینه شعر قیصر:

و تحملی طولانی بیاور

احتمال گریستن ما بسیار است ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:14
+2
reza
reza
طوری نیست آدم واسه کسی که دوسش داره غرورشو از دست بده ، ولی فاجعه است که به خاطر غرورش کسی رو که دوست داره از دست بده.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:10
+5
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته فکر میکردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم...{-16-}
{-18-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:09
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
من که تصویری ندارم در نگاه هیچ کس
خوب شد هر گز نبودم تکیه گاه هیچ کس
کاش فنجانی نسازد کوزه گر از خاک من
تا نیفتد در دلم فال سیاه هیچ کس
زیر بار ظلممان دارد زمین خم میشود
بی تفاوت شد خدا هم چون که آه هیچ کس
بهترین تقدیر گلها چیدن و پژمردن است
سعی کن هرگز نباشی دلبخواه هیچکس
آخرش چوپان تو را با خنده ای سر میبرد
کاش میشد تا نباشی در پناه هیچ کس
عاقبت در زجر هستی قرص نانت میکنند
ماه دور از دست باش و قرص ماه هیچکس
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:02
+6
reza
reza
هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود اگر كسي تو را آنطوركه ميخواهي دوست ندارد به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد دوست واقعي كسي است كه دستهاي تورابگيردولي قلب تورالمس كند بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگزبه اونخواهي رسيد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:29
+6
milad
milad
inja hame khodeshono az vibre dar ovordan raftan ro cheragh faghat onan
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:04
+3
maryam
maryam
مردها وقتی‌ یه زن بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
اونایی که بغل می‌کنن ، اونایی که جاکتشونو میدن و احمق‌هایی‌ که میگن: منم همینطور!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:55
+5
reza
reza
كاش امشب عاشقی هم پا می گرفت

تشنگی هم طعم دریا می گرفت

كاش امشب كوچه های منتظر

یك سلام گرم از ما می گرفت

این سكوت تلخ . دنیای من است

كاش دستت . دست دنیا میگرفت

آسمان ابری ترین اندوه را

از دل سنگین شبها می گرفت

پنجره دلتنگ چشمی آشناست

كاش می شد عاشقی پا می گرفت
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:18
+5
ali rad
ali rad
خيانت تنها اين نيست كه شب را با ديگري بگذراني خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشدخيانت تنها اين نيست كه دستت در تاريكي در دست ديگري بگذاري خيانت ميتواند جاري كردن اشك بر ديدگان معصومي باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:13
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ