یافتن پست: #دست

maryam
maryam
خدايا….
اين سرنوشتي که برام بافتي
قسمت يقش يه خورده تنگه
قربون دستت شلش کن
دارم خفه ميشم….
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 22:00
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
وقتی‌ تنهائیم، دنبال دوست میگردیم. پیدایش که کردیم، دنبال عیب‌هایش میگردیم. وقتی‌ که از دست دادیمش، دنبال خاطراتش میگردیم، و همچنان تنها میمانیم. هیچ چیز آسانتر از قلب نمیشکند{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:54
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
کاش می دانستی........{-35-}، من سکوتم حرف است، حرف هایم حرف است،

خنده هایم، خنده هایم حرف است.

کاش می دانستی،

می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم.

کاش می دانستی، کاش می فهمیدی،

کاش و صد کاش نمی ترسیدی که مبادا دل من پیش دلت گیر کند،

یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند.

من کمی زودتر از خیلی دیر،

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد.

تو نترس، سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد.

کاش می دانستی،

چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت،

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست.

تازه خواهی فهمید، مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:39
+5
mina_z
mina_z
ر زمستانی سرد
با دلی رفته ز دست
زیر لب میخوانم
کاش میشد به تو گفت
که تو تنها سخن شعر منی
تو نرو ، دور نشو از بر من
تو بمان تا که نمیرد دل من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:15
+10
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟ آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:07
+5
mitra
mitra
الهي تو بميري من نميرم....سر قبرت بيام پارتي بگيرم

الهي سرخک و اريون بگيري.... تب مالت و بلاي جون بگيري

الهي از سرت تا پات فلج شه.... کمرت بشکنه،دستت سقط شه
... ...
الهي حصبه و ام اس بگيري....سر راه بيمارستان بميري

الهي کوربشي چشمات نبينه.... بميري، گم بشي، حقت همينه

الهي آسم تايپ آ بگيري... هنوز که زنده اي پس کي ميميري؟

الهي شوهر ايدزي بگيري.... بفهمي که داري از ايدز ميميري

به در بردي از اينها جان به سالم.... الهي دردبي درمون بگيري
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:32
+3
ramin
ramin
زندگی را دوست دارم به همین دلیل دستم را به تکیه گاهی میگیرم و بلند می شوم و ادامه میدهم ، می روم تا به جایی که شاید ، شاید نقطه ای در این جاده خالی و بی علامت وجود داشته باشد تا بتوانم آرزو هایم را از نزدیک لمس کنم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:58
+6
sasan pool
sasan pool
خدا حافظ بروعشقم برو که وقت پروازه

برو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه

نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست

نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست

منو تنها بذار اینجا تو این روزای بی لبخند

که باید بی تو پرپرشه که باید از نگات دل کند

حلالم کن اگه میری اگه دوری اگه دورم

اگه با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم

که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

فدای عطر آغوشت برو که وقت پروازه

برو که بدرقه داره منو به گریه میندازه

برو عشقم خداحافظ برو تو گریه حلالم کن

خداحافظ برو اما عزیز من حلالم کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:26
+2
sasan pool
sasan pool
زیاد خوب نباش...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی، دل آدم ها را می زنی
آدم ها این روزها ، عجیب به خوبی ...
به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند
زیاد که باشی، زیــــــــــادی می شوی.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:02
+1
sasan pool
sasan pool
‫میدانی...
بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی ... خسته نمیشوی !
بعضـی ها را هرچه قدر گوش دهی ... عادتــــ نمیشوند !
بعضـی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکرند و دستــ نـخورده !
دیده ای ؟!
... ... شنیده ای ؟!
بعضـــی ها بی نهایتـــ ــ ـند !
مـــــثل مـــــادر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:08
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ