یافتن پست: #دست

mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
یارو میره دیدن آغـــا ، دستشو میبوسه ، روشو میبوسه میزنه زیر گریه میگه:
آغـــا شما سیدی ، دعا کن شاه برگرده ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:22
+3
سحر
سحر
دخترا میدونن من چی میگم :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 14:37
+9
reza
reza
وقتي پسرا دور هم خلوت ميکنند چي ميگن؟؟!!( واسه همينه که پيداشون نيست)


?- بدبخت حسين دلت بسوزه همون دختري که به تو پا نميداد من رفتم شمارشو گرفتم



?- واي پسر ! اين دختره دانشجو که توي کلاس ماست رو ديدين عجب هيكلي داره !



?- من بدجوري عاشقش شدم . اگه اين خوشکله با من دوست بشه من همه ي دوست دخترهام رو کنار ميگذارم .



?- بچه ها اين دختره رو ديدين که مانتو صورتي ميپوشه و يه عينک آفتابي هم ميزنه . وقتي هم که توي دانشگاه را ميره هيچکي رو تحويل نميگيره .



?- ما اينيم ديگه بالاخره شماره رو داديم به دختره



?- بچه ها من ميخونم شماها دست بزنيد ... توي کوچمون دختره قد بلنده ...



?- بر و بچ جاتون خالي امروز رفتيم کافي نت يه رومي رو به گند کشيديم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 14:22
+5
amir reza
amir reza
برادران عزیز و هموطنان لر!!!{-18-}{-18-}{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 00:42
+6
ali rad
ali rad
هنوز هم هستند دخترانی که تنشان بوی محبت خالص میدهد...

بکرند...

نابند...

احساساتشان دست نخورده است..

لمس نشده اند،

...... باور نکرده اند،

تحقیر نشده اند..

آری ، هنوز هم هستند ! نادرند ! کمیاب اند ! پاک اند !

روزی که قرار می شود کنار گوش کودکی لالایی بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمی شود !

و زیر آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست که با رویای دیگری سر کنند....!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 22:11
+3
maryam
maryam
فقط پلی بودم برای عبورت…
فکر تخریب من نباش…
به آخر که رسیدی،فقط دست تکان بده، خودم فرو میریزم…..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 21:41
+2
maryam
maryam
امان از دست این مردم زنده کش مرده پرست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 21:34
+1
نیوشا
نیوشا
وقتی مشترک مورد نظر هست، ولی در دسترس نیست... ناچار میشی رو کنی به مشترکی که در دسترس هست ولی مورد نظر نیست... :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 20:08
+6
نیوشا
نیوشا
گفتم پرواز را به خاطر بسپار...تا يادت باشه لحظه ها رفتنين و جبران نشدني...گفتم پرنده مردني است... تا بدونی‌لحظه‌های خوب دووم ندارن و خیلی زود... می‌شن یه خاطره دور از دسترس...و تو به خاطر بسپار ... که هیچ‌وقت هیچ‌کس ارزش اشک‌هات و نداره و اونی... که‌رفت هیچ‌وقت لیاقت صداقتت و نداشت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 20:02
+6
maryam
maryam
دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن. چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن. قلبی رو که وقتی توی بدترین حالت هستی دوست داشته باشه ، اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیداکردی.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:56
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ