یافتن پست: #دست

sasan pool
sasan pool
ببخش از چیز هایی که من نداشتم/تو عشق باسه تو کم گذاشتم
آخه لحظه ای من پر غم بود/بودم با تو خیلی کم بود
کاش میشد دنیا مال بود/تو زمین و آسمون مال من بود
قدرت خدا مال من بود/که نریو که نریو
باور می کردی که دستاتو میگیرم/یا خدا میشدم و دنیاتو میگیرم
یا انقدر در میزنم که /نه نمیتونم با کس دیگه ای بمیرم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:11
+3
maryam
maryam
در يك آشنايى دوستانه ، ما با هم دست داديم...
تو فقط دست دادى و من...
همه چيزم را از دست دادم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 17:49
+1
Saman Mlh
Saman Mlh
احساسات نسبت به نفر قبلیت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1.خیلی باحاله،انده خندست
2.خجالت می کشم ازش
3.دوستش دارم !
4.دوست دارم بخورمش
... ... ... 5.اصلا دوسم نداره
6.حالا چی می شد یکی دیگه قبل ما میومد ؟
7.نفر بعدی لطفا !!
8.می خوام بزنمش
9.خیلی باهوشه
10.با شخصیته
11.خسته کنندست
12.غمگینه
13.زیر آب زنه
14.خیلی وحشتناکه
15.لوس و بی مزه
16.خیلی دوست داشتنیه
17.اه بازم این اومد
18.وای چقدر فک می زنه این
19.من نخوام اینو ببینم باید کیو ببینم
20.نمیشه بگم . شششش . . . . . . . ..!! !
21.خیلی مهربونه
22.دلم می خواد اددش کنم دوسم داری؟
23.بچه با نمک و خوبیه
24.بابا باور کن چاکرم
25.می خوام بکشمش
26.وای چقدر پولداره
27.ترسناکه
28.سرسام گرفتم از دستش
29.تو کی هستی؟
30.حرف مفت زیاد میزنه
31.چی بگم والا...
32.مهربونه
33.خشنه
34.کرکره خندست
35.باهوشه
36.عجب جیگریه ها.. .
37.حوصلشو ندارم
38.با من دوست میشی؟
39.خیلی بدی
40.هنوز بچه ای
41.با من ازدواج می کنی؟
42.تورو خدا با من دوست شو
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 17:18
+4
ronak
ronak
نامه های عاشقانه ای با دست خط و بوی عطر تو پیدا کرده ام!

اما لحن نامه به من نمی آید!

حتی تو های توی نامه هم هیچ شباهتی به من نداشت!

نامه را سر جایش گذاشتم!

و صحنه جرم را ترک!

من قاتل نیستم که دوباره به صحنه جرم باز گردم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:23
+5
امید
امید
اسپانیایی ها میگن :

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

ایتالیایی ها میگن:

عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

ایرانی ها میگن :

"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:03
+1
Behdad
Behdad
یه کیلیپ میذارم واسه دست گرمی
ببین موتور چیه {-1-}
بعد میرم سراغ ماشین ها [فایل]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 02:36
+4
ramin
ramin
بزرگترین معضل فکری کودکان ایران: چرا کایکو دستمال قدرتشو تو جیبش نمی ذاشت؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 00:41
+8
sasan pool
sasan pool
برای دیدنت ،


گشتم همه گل فروشی های شهر را ،


گل ها همه رنگ باخته ...


یک دسته بوسه آورده ام !
.......................................
مرد

اگر

بودم،

نبودنت را غروب‌هایِ زمستان

در قهوه‌خانه‌هایِ دوری

سیگار می‌کشیدم

نبودنت

دود می‌شد

و می‌نشست رویِ بخارِ شیشه‌هایِ قهوه‌خانه

بعد تکیه می‌دادم

به صندلی

چشم‌هایم را می‌بستم

و انگشتانم را دورِ استکانِ کمر باریکِ چایِ داغ حلقه می‌کردم

تا بیشتر از یادم بروی

نامرد اگر بودم

نبودنت را

تا حالا باید

فراموش کرده باشم



مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

عاشقم

و نبودنت

پیرهنم شده است
........................................
مرد

اگر

بودم،

نبودنت را غروب‌هایِ زمستان

در قهوه‌خانه‌هایِ دوری

سیگار می‌کشیدم

نبودنت

دود می‌شد

و می‌نشست رویِ بخارِ شیشه‌هایِ قهوه‌خانه

بعد تکیه می‌دادم

به صندلی

چشم‌هایم را می‌بستم

و انگشتانم را دورِ استکانِ کمر باریکِ چایِ داغ حلقه می‌کردم

تا بیشتر از یادم بروی

نامرد اگر بودم

نبودنت را

تا حالا باید

فراموش کرده باشم



مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

عاشقم

و نبودنت

پیرهنم شده است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:34
+3
maryam
maryam
کاش میفهمیدی قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی هرطور راحتی............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:05
+2
arman
arman
{-6-}{-6-}{-6-}{-6-}{-6-}

با همتوووون قهرمم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 18:43
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ