یافتن پست: #دست

aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
خداوندا..

اگر روزی بشر گردی

ز حال ما خبر گردی

پشیمان میشوی از قصه خلقت ،

از این بودن ،

از این بدعت
خداوندا..

نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا

چه دشوار است


چه زجری می کشد آنکس که انسان است

و از احساس سرشار است

اگر مردانگي اين است

به نامردي نامردان قسم


نامرد نامردم اگر دستي به قرآنت بيالايم 000 !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:01
+4
mitra
mitra
مدیر عامل سایپا در خبری فوری اعلام کرد:
.
.
.
.
.
.

.
.
.

عمر دست خداست...پراید فقط وسیله است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:23
+4
ehsan
ehsan
ما مجردا دو دسته لباس داریم:


1) کثیف
2)کثیف ِ قابل پوشیدن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:02
+7
mehdi
mehdi
اون دختری که وقتی‌ هنوز لاک دستش خشک نشده همزمان به پاشم لاک می‌زنه بدون اینکه هیچ کدوم خراب شه.....
همونیه که ۲ تا پسرو همزمان اداره میکنه بدون اینکه اونا بفهمن...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:40
+6
mehdi
mehdi
به نظرم غیر از دست تقدیر یه چیزی هم هست به اسم شصت تقدیر
عجیب حس میکنم به سمتمون گرفته شده
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:36
+4
mehdi
mehdi
دست می سوزد با سیگار
به خودت می آیی
یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
نه دستی که شانه هایت را بگیرد
نه صدای که قشنگ تر از باد باشد
تنهایی یعنی این...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:35
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
لذتي كه در ليسيدن انگشت دست است در خوردن پفك نيست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:30
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
***** ايـــــــنو از دســـــت نـــــديــــــن *****

فی ربیع العام الماضی کنا قد ذهبوا جمیعا للحج
حین یعود، وفتاة جمیلة النوع الذی کان معنا.
کان قلبی التسول لی :
... ... ... “اذهب، وقل لها أحبک….. لها أیا کان یرید أن یکون، یکون! وماذا یرید أن یقول، ویقول”!
قلت لقلبی سرا، وأنا سمعت هذا فی الرد :
“بوی! کیف أنت جاهل! جئت للحج أو للغمز؟”
.
.
.
In spring last year we were all gone for pilgrimage
While back, pretty and kind girl who was with us.
My heart was begging me to:
“Go, tell her I love her ….. whatever wants to be, be! and what wants to say, say!”
I told my secret heart, and I heard this in response:
“Boy! how you’re ignorant! you come for pilgrimage or to ogle?”
.
.
.
و ترجمه فارسي:

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختر خوشگل با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت بروووو بهش بگوووووو
آخه دوسش دارم
میگفت بگو
هرچی میخواد بشه بشه هرچی میخواد بگه،بگه!
راز دلم رو گفتم اینو جواب شنفتم:
تو زواری!پسر!چقدر نادون
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:53
+7
ronak
ronak
هموطنان گرامی :

لطفا بعد از فین کردن با دقت درون دستمال رو کنکاش نفرمائید ، کمتر گزارش شده کسی مروارید فین کرده باشه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:52
+5
ronak
ronak
غضنفر لیوان آزمایش ادرارش دستش بوده، از پرستار میپرسه چكارش كنم؟ پرستار میگه : برو بالا؛ غضنفر میگه به سلامتی خانم دكتر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:20
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ