یافتن پست: #دست

ali
ali
شب به حیاط می روم
گریه ای سیر می کنم
که دانسته ام چه دوست دارمت
و تو هیچ دوستم نمی داری!
گریه کن
گریه کن ای چشم های من
گریه کن تمامی غم هایت را..
چون گریستنم را دیدی
دستمالم را از من نستان
که غمی چنین بزرگ دارم و
اشک ها دل آسایند...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:58
+2
ali
ali
ببخش مرا كه براي نگاهت كافي نبوده ام

ببخش اگر دستانم ،

براي نگاه داشتنت كوچك بود

ببخش مرا اگر در قلبم جا شدي

و ديگر براي هيچ جا نبود



اكنون كه مرده ام مرا ببخش

اكنون كه عاشقم مرا ببخش

ببخش مرا به خاطر تمام لبخند هايت كه عاشقم كرد

و به خاطر تمام اشكهايم كه گرفتارت كرد

ببخش اگر آنقدر با تو هم درد شدم تا درد هايت زياد شد



اكنون كه ديگر نيستم مرا ببخش!

اكنون كه از ياد برد ه اي با تو زيسته ام مرا ببخش

مرا ببخش اگر نامت را زياد مي خواندم

و يا اگر زياد در پيش تو مي ماندم

آنقدر كه حوصله ات را سر ميبردم ..



اكنون كه نمي خندم مرا ببخش ...

اكنون كه ديگر هيچگاه اشكي ندارم مرا ببخش!!



ببخش اگر نترسيدم خدا هم فراموش كند مراقبت باشد و نگفتم : خدا نگهدارت!



مرا به خاطر تمام نا گفته هايم ببخش

اگر نگفتم تا قيامت به اميد ديدارت ..



اكنون كه من به قيامت دل بسته ام

ديگر مرا ببخش !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:44
+2
ali
ali
سال هاست که تو رفته ای

از این دیار...

و من

مجنون وار سر به بیابان گذاشته ام

اما پیدایت نکرده ام

حالا ده سال از آن تاریخ گذشته است

برای خودم کسی شده ام!!

اگر به کسی نگویی

دیری است که رئیس اداره مجنونانم...!

و امروز دستور دادم

چشم هایت را

روی دیوار نقاشی کنند

تا دیگر به فکر فرار نیفتی!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:42
+1
hamidreza
hamidreza
گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست

گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:52
+2
mah3a
mah3a
خدايا هرگزنگويمت; كه بيا دست ما بگير , عمريست گرفته ای مبادا رها كنی.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:32
+2
حمید
حمید
باز هم موضوعی جالب از دنیای دختران: گیر كردن دست دختر در عابر بانك ATM!

سخنگوی دپارتمان آتش‌نشانی ایالت «پنسیلوانیا» در این‌باره به رسانه‌های رسمی آمریکا خاطرنشان کرد: اوایل صبح امروز یک زن حین برداشت پول دستش در محل خروج وجه نقد گیر کرد. ماموران بلافاصله به محل اعزام شده موفق شدند دست این زن را از دستگاه عابربانک خارج کنند.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: ماموران دپارتمان آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص دست این زن را از دستگاه پرداخت پول خارج کردند.بر اساس این گزارش علت اصلی گیر افتادن دست این زن در دستگاه عابربانک مشخص نشده است و تحقیقات در این ‌رابطه ادامه دارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:30
+1
mina_z
mina_z
تركه داشته از تو جزيره آدم‌خورا رد ميشده،‌ يهو ميبينه آدم خورا محاصرش كردن. بيچاره جفت مي‌كنه با حال زار ميگه: اي خدا بدبخت شدم!‌ يهو يك صدايي از آسمون مياد: نترس بندة من، بدبخت نشدي! اون سنگ رو از جلوي پات بردار بكوب به سر رئيس قبيله. تركه خوشحال ميشه،‌ سنگ رو ميكوبه تو كلة ‌رئيس قبيله. رئيسِ قبيله جابه‌جا ميميره، باقي افراد قبيله شاكي ميشن، نيزه به دست، شروع مي‌كنن دويدن طرف تركه! يهو يك صدايي از آسمون مياد: خوب بندة من، حالا ديگه بدبخت شدي!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:02
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
عمر دست خداست !! پراید وسیله است.!.!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:42
+4
حمید
حمید
در SMS
هنوز اون روز فراموشم نمی شه
که با دست قشنگت روی شیشه
کشیدی عکس قلبی و نوشتی
واسه امروز و فردا و همیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:41
+3
ebrahim
ebrahim
عمر دست خداست... پراید بهانه است...‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:36
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ