یافتن پست: #دست

حمید
حمید
ببين چطوري تلفن رو تو دستش گرفته!

سوتی اوباما!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:34
+3
ronak
ronak
گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست
گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:33
+4
حمید
حمید
عمم جوراب مشكي پوشيده جورابش رنگ پس داده فكر ميكنه كبود شده ، ميگه دست نزنيد پام درد ميكنه ! رفته دكتر،دكتره دست زده ديده رنگه . عمه متوهمي داريم... {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:10
+3
ronak
ronak
پشه ي عزيز...
چرا نمياي نيشت رو بزني و بعدش گورت رو گم کني؟
چرا ويز ويز ميکني تو گوشم؟
چرا اين قرص آبي رنگ، هيچ تاثيري روي تو نداره؟
اينارو نوشتم و گذاشتم کنار تختم...
فرداش ديدم با يه خط ريز قرمز زيرش نوشته:
مرتيکه ابله، اون دستگاه رو بايد بزني تو برق...
اينقدرم شبا تو تختت سيگار نکش، خفه ام کردي...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:39
+4
حمید
حمید
مزن بر سر ناتوان دست زور...پ نه پ! بزن سنگ بر سرش از راه دور!!! {-19-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:32
+5
darya
darya
تقدیم به همه ی خانومهای ایرانی
...
یه روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یك پسر ایرانی میگه:

چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون كنن؟؟
...
یعنی مردای ایرانی اینقدر شهوت پرستن كه نمیتونن خودشون رو کنترل كنن؟؟

پسره لبخندی میزنه و میگه:

ملكه انگلستان میتونه با هر مردی دست بده؟ و هر مردی ملكه انگلستانو لمس كنه؟!

پسره انگلیسی با عصبانیت میگه: ... ... نه!مگه فرد عادیه؟!! فقط افراد خاصی میتون با ایشون در رابطه باشن!!!

پسر میگه: خانومای ما همه ملكه هستن!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:13
+8
ronak
ronak
چرا می گویند ” پاییز ” و نمی گویند ” دست ییز ” ؟!

چرا می گویند ” فیلسوف ” و نمی گویند ” گاوسوف ” ؟!

چرا می گویند ''شامپو'' و نمی گویند ''ناهارپو''؟!

چرا می گویند '' مرده شور '' و نمی گویند '' مرده ترش '' ؟!

چرا می گویند ” پیراهن ” و نمی گویند ” جوان اهن ” ؟!

چرا می گویند ” اتوبوس ” و نمی گویند ” اتوماچ ” یا ” جاروبوس ” ؟!

چرا می گویند ” خداحافظ ” و نمی گویند ” خداسعدی ” ؟!

چرا می گویند ” اتومبیل ” و نمی گویند ” اتومکُلنگ ” ؟!

چرا می گویند " ماشین " و نمی گویند "شماشین " ؟!

چرا به طراح چنین سوالاتی می گویند ” دیوانه ” و نمی گویند ” غول آنه ” ؟

چرا؟{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:26
+4
ronak
ronak
امان از دست بعضی از این خواهرا!!!!!!!!!!
اخه این چه پلاکاردیه تو دستت....فردا اوباما و بچه هاش بیان سر کوچتون با چند تا تانک باز هم از این حرفا میزنی!!!!!!؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:05
+4
darya
darya
شيشه ي نازك احساس مرا دست نزن!
چندشم ميشود از لكه ي انگشت دروغ!
آنكه ميگفت كه احساس مرا ميفهمد...
كو؟ كجاست؟
كه احساس مرا مفت فروخت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:00
+7
ronak
ronak
هزار دستگاه ریو، صد دستگاه آپارتمان، هزار سکه طلا و میلیاردها ریال اسکناس دو هزارتومانی فدای یه تار موی گلی مثل تو @asall
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:36
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ