یافتن پست: #دست

حمید
حمید
بیشتر مردها آرزوی بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه!!

اسپانیایی ها میگن :

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

ایتالیایی ها میگن:

عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

ایرانی ها میگن :

“عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!
{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 02:02
+1
حمید
حمید
ویژگی‌های بزرگترین قرآن دستنویس جهان + عکس [لینک]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:48
+2
zahra
zahra
خدایی هر چی‌ گشتم یه متن خوب پیدا نکردم ،
به ذهنم هم فشار آوردم ولی‌ نتونستم چیزی بنویسم ،
حالا نمی‌شه ما چیزی ننویسیم و همین‌جوری شما لایک کنید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:44
+8
حمید
حمید
در SMS
هزار دستگاه ریو، صد دستگاه آپارتمان، هزار سکه طلا و میلیاردها ریال اسکناس دو هزارتومانی فدای یه تار موی گلی مثل تو{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:33
حمید
حمید
لب دریا یه لیوان چای گرفتم دستم به رفیقم میگم قند داری ؟!؟ میگه واسه چایی میخوای پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بندازم تو آب دریا شیرین بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 22:49
+1
مهسا
مهسا
دلم تنگ است ? دلم میسوزد از باغی که میسوزد . نه دیداری ? نه بیداری ? نه دستی از سر یاری مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:56
+8
مهسا
مهسا
چه تلخ است که ناز را میکشیم آه را میکشیم انتظار را میکشیم فریاد رامی کشیم ... ... ... درد را میکشیم ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:07
+4
مهسا
مهسا
قدر دست هایم را بیشتر دانستم و قدر چشم هایم را و تازه فهمیدم چه شکوهی دارد… ایستادن بر روی دو پا آن لحظه که…به زمین خوردم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 16:52
+2
mina
mina
تركه ميره مغازه ميگه: آقا يه بيسكويت خوب بدين. بقاله ميگه: ساقه طلايي خوبه؟ تركه ميگه نه. ميگه: ويفر خوبه؟ ميگه نه . ميگه گرجي خوبه؟ ميگه نه. ميگه: مادر خوبه؟ تركه ميگه: قربان شما، دست بوسن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 16:48
+3
Nazi
Nazi
امروز، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم؛ پشتی صندلی کامپیوتر شکست
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 16:40
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ