نیوشا
نظرتون چیه؟ دست جمعی بریم؟
امید
شعری زیبا از مصدق برای فروغ فروخزاد و جواب زیبا از فروغ
در دیدگاه ببینید...
حمید
نه حضور اشک و تردید نه نشون بیقراری
خیلی ساده دل ب[!] از من و خاطره هامون
از تموم لحظه ها و پرسه های پابه پامون
خیلی ساده واسه قلبم نقشه ی مرگو کشیدی
بین بودن و نبودن به نبودنم رسیدی
رفتی تا فاصله باشه بین دستای من و تو
رفتی تا یکی نباشه دیگه دنیای من و تو
M 0 R i c A R L0
ma dg berim bekhaaaabim...masalan mikham sobe zod beram koh....shabe hamegi bekheeeeeeeeyrrrrr....doseton midaraaaaaam
Hossein Behzadi
روانشناسان طی ده ها سال بررسی به این نتیجه رسیدند که :
انسان یک کودک درون دارد!
اما ایرانی های فیسبوک ظرف یک سال به نتایج باورنکردنی از قبیل:
خر درون ، سگ درون ، کرم درون و اخیراً از همه مهمتر به عمه درون!دست یافته اند...
واقعاً مرسی از اینهمه همتِ ملی و هوش سرشار..
عسل ایرانی
امروز یه سر رفتم محله قدیممون .. همه خونه ها و مغازه ها و آدما رو یه دل سیر نگاه کردم ، ولی هیچ حس خاصی بهم دست نداد ..
.
.
.
.
..
.