یافتن پست: #دست

عسل ایرانی
عسل ایرانی
وقتی تو پشت فرمون باشی بابات کنار دستت امکان داره یه سری قوانین جدید هم به

قوانین راهنمایی اضافه بشه …وقتی بابات نشست پشت فرمون همون قوانین

راهنمایی هم میتونه کنسل بشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 13:02
+5
mehdy
mehdy
توصيه شيرازی: اگر حس كار به شما دست داد ، كمی صبركنيد تا این حس كاذب از بين برود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:31
+3
sasan pool
sasan pool
تصاویری از نمایشگاه موزه خودرو ایران در مهرماه.
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 11:42
+6
mitra
mitra
ترجیح میدهم به جای شاخه ای گل بوته ای خار باشم!
که دست هر کودک نابالغی نتواند پایان بخش زندگیم شود...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 11:33
+9
عسل ایرانی
عسل ایرانی
میان این همه

نوشته های مجازی

دلم برای
...
طعم یک سطر

دست خط واقعی

تنگ شده ست!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 02:47
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب

کاش دستی نقشه را از میانه تا کند . . .{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:21
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد . . .{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:19
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
لره می گه هنی نفهمیدم وقتی می گن به "افتخارش دست بزنید" دقیقا باید به کجای طرف ذست زنیم!!
{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:52
+4
حمید
حمید
داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شير داره نه [!]...بازي ميكردم با بچه هاي خواهرم...خالم كه يه خورده مذهبي و خشكه اومده ميگه اين شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داري دوباره اتل متل ميخوني؟
گفتم:پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو ميخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات...هم دست داره هم آستين...شيرشو بردن فلسطين...بگير زن مسلمان...از حزب ا... لبنان...اسمشو بزار حليمه...
چون چادرش ضخيمه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:18
حمید
حمید
داشتم چايي ميخوردم،قند پريد تو گلوم.دارم خفه ميشم دست و پا ميزنم.بابام ميگه:داري خفه ميشي؟ميگم:پ نه پ داشتم ورزش هوازي ميكردم بلكه چربي شكمم آب بشه !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:17

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ