یافتن پست: #زمین

mahdi
mahdi
یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده ، عابره پرت شده ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ ت******یم نمیخوره.دوستم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:20
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
خوردم زمین ولو شدم دختره میگه زمین خوردی؟ پ نه پ خسته شدم گفتم دراز بکشم استراحت کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:49
+3
مهسا
مهسا
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت پیش خدا حسرت هیچ بیش و کم نداشت دل از خدا برید و در زمین نشست صدبار عاشق شد و دلش شکست به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:40
+3
مهسا
مهسا
برای زندگی نه سقف می خواهم نه زمین! نقشه ی جغرافیایی دستهایت کافیست..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:35
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
قدر دست هایم را بیشتر دانستم و قدر چشم هایم را و تازه فهمیدم چه شكوهی دارد... ایستادن بر روی دو پا آن لحظه كه...به زمین خوردم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:00
رضا
رضا
چراغها را خاموش کنید می خواهم آسوده سر بر زمین بگذارم غریبه، اگر می خواهی به خواب من بیایی نامم را که صدا می کنی، کمی آرامتر؛ بگذار تا پسین فردا با خیال خوش تو میان رویاهای شیرینم دست و پا زنم از من نگیر این لحظه های دلخوشی را نگذار حتی خواب دیدن تو برایم عقده شود ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 21:05
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پیرزنه تو خیابون افتاده زمین دارم می دوم برم کمکش کنم اومده میگه: میخوای بلندش کنی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام با گچ دورشو بکشم محدوده وقوع جرم و مشخص کنم کسی اینوری نیاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:47
ronak
ronak
اولین فضا پیمای سرنشین دار هند با موفقیت به زمین نشست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 14:16
+1
رضا
رضا
خوب یادم هست از بهشت که آمدم تنم از نور بود و پر و بالم از نسیم... اما زمین تیره بود و سخت. دامنم به سختی اش گرفت و دستم به تیرگی اش، و من هر روز ذره ذره سخت تر شدم، من سنگ شدم! دیگر نور از من نمی گذرد. حالا تنها یادگاری ام از بهشت، اشک است. نمی بارم چون میترسم بعد از آن، سنگ ریزه ببارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 12:23
+2
رضا
رضا
به من نگاه میــــکنی دوباره زنده می شوم از حس با تـــو بودنم لبریز خنـده می شوم به من نــگاه میــکنی شبیه نــور مـی شوم در سرزمینِ قلـب تو زنده به گورمی شوم به مــن نـگاه مـیکنی بوسه جـوانه می زند ساز دلم به شــوق تو شور تـرانه مـی زند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 10:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ