یافتن پست: #شب

binam
binam
امشب خیلی فکر کردم
تمام کلماتی که بین ما رد و بدل میشود
تنها این است
سلام
خسته نباشید
و حتی صبح هم تورا نمبینم تا بگویم
سلام
بسلامت
نمیدانم تا کجا این فاصله ادامه دار میشود
اما بدان حتی اگر همین چند کلمه رابطه ی ما باشد
بازهم میگویم
پدر من بهترین پدر دنیاست



به سلامتیه همه پدرهایی که زحمتکش هستند مخصوصا تو این ماه رمضونی خیلی اذیت میشن.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 01:28
+8
Mohammad
Mohammad
در ميان من و تو
پيشگويان و فالگيران و فنجانهاي قهوه اي كه خوانده نمي شوند..
و نشانه هايي از عشقي دور
شبيه نشانه هاي روز قيامت..
دوستت دارم
و من به خاطر توست كه تمرين پيامبري مي كنم..

کاش می شد جهان را
به دور از قوانین شاعرانه دوست داشت
...

ina hamash delneveshte hastesh,...omidvaram k khosheton biad
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 23:05
+4
Mohammad
Mohammad
آغوشهای گرم و فراموشی عاشقان خوشبخت
شومینه های سرکش شبانه
و لانه ای چوبی بر فراز دودکش
وای........
لک لک ها همیشه در خواب می میرند..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 21:55
+3
Mohammad
Mohammad
شبها دیو سیاهی پشت پنجره سرک می کشید
تو را که می دید
بخار میشد و به هوا می رفت
امشب تو نیستی و این دیو
چه چشمهای بی رحمی دارد....
فلوت زن دیگر فلوت نمی زد
دیوار پشت سرش آنقدر نت شنیده بود
که خوابش بگیرد...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 21:49
+2
sanaz
sanaz
در CARLO
وسه یعنی وص شیرین دولب

بوسه یعنی عشق دراعماق شب

بوسه یعنی مستی ازمشروب عشق

بوسه یعنی آتش وگرمای تب

بوسه یعنی لذت ازدلدادگی

بوسه یعنی لذت ازشب لذت ازدلدادگی

بوسه یعنی ازشب لذت ازدیوانگی

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق

بوسه یعنی طعم شیرین به رنگ سادگی

بوسه یعنی آغازی برای ماشدن

بوسه یعنی لحظه ای بادلبرتنهاشدن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 21:22
+9
hosein
hosein
خونه مادربزرگه 2013
.
.
.
خونه ی مادر بزرگه ، الان آپارتمانه
خونه ی مادر بزرگه ، استخر و لابی داره
خونه ی مادر بزرگه ، wifi ی مفتی داره
خونه ی مادر بزرگه ، دیش و LNB داره
کنار خونه ی اون ، همیشه پارتی برپاست
پارتیهای محله ، پر شور و شوق و غوغاست
مادر بزرگه الان ، مازراتی سواره
رنگ موهاشم هر روز ، جور واجورو باحاله
مادر بزرگه الان ، شلوار جین می پوشه
کفش کالج و کیفش ، همیشه روبه روشه
مادر بزرگه هرشب ، Gem Tv رو میبینه
خرم سلطان♥ و سنبل ، لامیارو میبینه
خونه ی مادر بزرگه ، هنوز خیلی باحاله
خونه ی مادر بزرگه ، حرفای خاصی داره .........
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:15
+8
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ما هم برای خودمان خوشیم! مثلن از مردی که صبح تا شب دارد برای در آمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویالون بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویالون می زند توقع داریم که عضو ارشد هیات مدیره ی شرکت واردات رادیاتور باشد. توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلمانی بروند و غذاهای بد مزه مارا با اشتیاق بخورند و با ما مهمانی هایی که دوست داریم بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند و دوست های دوران مجردیشان را فراموش کنند و نان استاپ توی جمع قربان صدقه مان بروند و هیچ زن زیباتری را اصلن نبینند و حتی یک نخ هم سیگار نکشند!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:43
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارند. بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از ما بیشتر است. وقت هایی که داد میزنند وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند وقت هایی که چکشان پاس نمیشود وقت هایی که جواب اس ام اس شب به خیر را نمیدهند وقت هایی که عرق کرده اند وقت هایی که کفششان کثیف است تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین. و ما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستمان دارند و ما همیشه فکر میکنیم که نکند من را برای خودم نمیخواهد برای زیبایی ام میخواهد، نکند من را برای شب هایش میخواهد؟ نکند من را برای چال روی لپم میخواهد؟ در حالی که دوستمان دارند؛ ساده و منطقی... مرد ها همه دنیایشان همین طوری است. ساده و منطقی... درست بر عکس دنیای ما.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:40
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعن مرد ها، انقدر ها که داریم نشان میدهیم بد نیستند. مردها احتمالن دلشان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین. کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل میکنند. کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب میکنیم... بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده است.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدا و سیما در طی اقدامی مسرت بخش تصمیم به تاسیس بیست و یكمین
شبكه خود با عنوان "شبكه حلزون" گرفت.
این شبكه به منظور افزایش الانتویین و كلاژن و همچنین
كاهش خجالت از پوست به صورت بیست و چهار ساعته
اقدام به پخش تبلیغات "كرم حلزون" خواهد كرد :-) :-)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 14:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ