یافتن پست: #شب

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 17:32
+9
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 14:08
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 13:53
+6
saman
saman
در CARLO
دیشب خدارو دیدم...

 






گوشه ای آرام میگریست...

 






من هم کنارش رفتم و گریستم...

 






هر دو یک درد داشتیم ...

 




" آدم ها...."

 




عجب از آدمایی، که نشانه‌هایت را می‌بینند و

 






 انکارت می‌کند ...

 




و عجب از تو که انکارشان را میبینی و

 






 مهربانی میکنی . . .




آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/22 - 13:00]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 12:59
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من آهنگ غریب روزگارم
غمی در انتهای سینه دارم
تمام هستی ام یک قلب پاک است
که آنرا زیر پایت می گذارم
شبی غمگین شبی باران و سرد
مرا در غربت فردا رها کرد
دلم در حسرت دیدار او ماند
مرا چشم انتظار کوچه ها کرد
به من می گفت تنهایی غریب است
ببین با غربتش با من چه ها کرد
تمام هستیم بود و ندانست
که در قلبم چه آشوبی به پا کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 10:56
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو . . . {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 21:41
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
نوش دارویی و بعداز مرگ سهراب آمدیی سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا
عمر مارا مهلت امروزو فردای تو نیست من که یک امروز میهمان توام فردا چرا
نازنینا ما به نازتو جوانی داده ایم دیگراکنون با جوانان ناز کن با ما چرا
وه که با این عمرهای کوته بی اعتبار این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا
شور فرهادم به پرسش سر به زیر افکنده بود ای لب شیرین جواب تلخ سربالا چرا
ای شب حجران که یکدم در دوچشم من نخفت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:20
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دوستان دیگه بهتره که من از جمعتون برم!
@mohammadmahdi بابت همه ی کمکایی که بهم کردی ازت ممنونم {-27-}{-35-}
@moricarlo من همه ی پرسپولیسیارو دوست دارم{-35-}{-35-}
@farzad70 ممنون که ندیده و نشناخته ایگنورم کردی{-35-}{-35-}
@Opeth اگه شوخی کردم شرمنده{-35-}{-35-}
@Bahareh با این که چندروزه تحویل نمیگیری ولی من همیشه دوست دارم دوست خوبم{-49-}{-23-}{-35-}
@AsiyE از آشنایی باهات خیلییییییییییییی خوشحال شدم {-49-}{-23-}{-35-}
@marichi@ , @mahdis از این که دعوتمو پذیرفتید و به پاتوق اومدید ممنونم {-49-}{-49-}{-23-}{-23-}{-35-}{-35-}
.
.
.
همتونو دوست دارم
مواظب خودتون باشید
به خدا میسپارمتون...
{-31-}{-31-}
{-22-}
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/04/21 - 17:13]
30 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 17:09
+8
-3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
17 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 14:04
+19
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
زندگی می گذرد، با خوبی ها و بدی هایش، با کمی و کاستیهایش، با آرامش و خشم هایش، حرص و هیجان ها، شاید اما بیش از هر چیز با روزمرگی.
زندگی می گذرد، در تشویش و تردیدها، به سرعت می گذرد، گذشت زمان را حس نمی کنی و فقط حس می کنی که اتفاقی در شرف وقوع است.
آرزو می کنم، هدیه ای برای همه، آنها که می شناسم و نمی شناسم، کاشکی آن اتفاق بیافتد، اتفاقی به نام "خوشبختی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:09
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ