binam
زن:غذا خوردی ؟
مرد:غذا خوردی ؟
زن:دارم از تو میپرسم
مرد:دارم از تو میپرسم
زن:ادای منو در میاری ؟
مرد:ادای منو درمیاری ؟
زن:بریم خرید ؟
مرد:غذا خوردم
مرد:غذا خوردی ؟
زن:دارم از تو میپرسم
مرد:دارم از تو میپرسم
زن:ادای منو در میاری ؟
مرد:ادای منو درمیاری ؟
زن:بریم خرید ؟
مرد:غذا خوردم











to arashi?
1392/04/17 - 09:29نه عزیزم سمانه هستم
1392/04/17 - 13:19 ( لايک توسط 1 کاربر )اي جانم ببخشيديه دوستي داشتم ارش بودبااين كاربري ببخشيد وخوشبختم
1392/04/17 - 13:20فداسرت عزیزم


1392/04/17 - 13:25منم خوشبختم