M 0 R i c A R L0
خانه اراسته كسي را خوشبخت نمي كند .روح اراسته است كه خانه را جاي خوشبختي مي سازد
M 0 R i c A R L0
poroje bardashtin postaye mano unlike konin?????
ebrahim
دلیل اینکه آبادانی ها رو لاف زن میدونن این هست که آبادان یه سری
امکانات داشت که مردمش وقتی واسه بقیه جاهای ایران تعریف میکردن،
باور نمیکردنو فکر میکردن دارن دروغ میگن !
امکاناتی مثل :
سحر
روز مرگم، اشک را شیدا کنید روی قلبم، عشق را پیدا کنید روز مرگم، خاک را
باور کنید روی قبرم،لاله را پرپر کنید جامه را خاک و خاکستر کنید خانه ام
را وقف نیلوفر کنید پیکرم را غرق در شبنم کنید روی قبرم، لاله ای را خم
کنید روز مرگم، عشق را دعوت کنید دور قلبم را کمی خلوت کنید بعد مرگم،خنده
را از سر کنید رفتنم را،دوستان باور کنید...
امیرحسین
شبها آسمان هم دیگر لالایی نخواهد گفت.
افسوس گهواره ام خالیست.
تو به یاد چه کسی نشسته ای؟
جاده تاریک است و کوچه بنبست.