یافتن پست: #شب

gamer
gamer
شب بخير دشمناي من
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 02:24
+3
-1
ronak
ronak
الان شبیه قورباغه شدم؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 02:03
+5
-1
حمید
حمید
شب خوبی داشته باشید فعلا بببببببببببببببببای
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:54
+2
امیرحسین
امیرحسین
هر وقت از اوضاع فعلی مملکت احساس ترس و نگرانی کردید . . . . . خیلی زود برید تلویزیون و روشن کنید و بگیرید شبکه خبـــــــــر، اصن یه آرامشی بهتون دس میده که نگــــــــــو. حتی ممکنه با آشنا هاتون تو خارج از کشورم تماس بگیرید و بگید پاشن بیان ایران چون همه دنیــــــا به هم ریخته جز ایـــــــران!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:34
+4
امیرحسین
امیرحسین
با دوستام تو اتوبان بودم داشتیم از کردان میومدیم تهران ساعت 3 صبح بود... بابام زنگ زده میگه کجایی؟؟ گفتم اتوبان تهران کرجم دارم میام خونه. گفت کجای اتوبانی؟؟ گفتم همین الان کرج رو رد کردم. بابام: ساعت 3 هست تا 3:05 خونه نباشی هم در پارکینگو هم در خونرو قفل میزنم تق گوشیو قطع کرد. من: :| :| خوب پدر من دنده هوایی نمیتونم بزنم که آخه، بگو شب نیا خونه تو ماشین بخواب دیگه این شرط و شروطه تخـــــــیلی چیه میزاری... والااااااااااا گرفتااار شدیم به خداااا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:21
+3
حمید
حمید
اهل دانشگاهم/قبله ام استاد است/جانمازم نمره/پيشه ام مشروطي/من كتابم را وقتي ميخوانم/كه بگويد استاد:امتحان نزديك است/امشب اما خواندم يك ورق ازآنرا/همه ذرات وجودم متعجب شده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 00:16
+4
حمید
حمید
به سوالات شب اول قبر اضافه شد : 85000 هزار تومن پول يارانتو چيكار كردي
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 00:06
+1
ronak
ronak
كفش برگر !!! كيا اين ساعت شب غذا دلشون ميخواد؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:46
+5
gha3m
gha3m
یه شباهتی بین من و خدا هست.. من حرف های اونو گوش نمیدم ، اونم حرفای منو..:|
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:25
+1
حمید
حمید
نصف شب ماشين خاموش شده زنگ زدم ميگم بابا باطري ماشين تموم كرده روشن نميشه. ميگه يعني خالي شده؟ پ ن پ واقعا تموم كرده دارم ميبرم خاكش كنم گفتم ببينم تو هم مياي؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 22:57
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ