ali
عمری است شبانه روز لب هایت را …. لب باز نکن ، هنوز لب هایت را …. نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه بر روی لبم بدوز لب هایت را
gha3m
دختر اصفهانيه به دوست پسرش ميگه : شب بيا خونه مون , اگه موقعيت خوب بود يه سكه ميندازم پائين .. شب ميشه . دختره يه سكه ميندازه پائين . ولي هر چقدر صبر ميكنه مي بينه پسره نمياد بالا سرش رو از پنچره بيرون ميكنه ميپرسه : چرا نمياي؟ پسره ميگه : دارم دنبال سكه مي گردم . دختره ميگه :بيا بالا . بهش كش بسته بودم
ronak
ای کاش دلیل این شب بیداری ها ، وجود تو بود ...نه جای خالیت ...
gha3m
بچه ها فردا امتحان زبان فنی دارم پ بای تا فردا شب / شب همتون خوش خابهای(هر کی هر جور دوست داره ببینه ما که حسود نیستیم) see you
gha3m
اینم برا بچه مثبتایی مثل خودم *********سفره 2 ماه عزا بسته میشه امشب خدا اما بازه تا قیامت سفره های گریه ما خدانگهدار سیاهیای ماه ماتم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین زیر سایه هی پرچمت از غم تو سینه زدم با اجازه فاطمه پای روضه هات اومدم خدانگهدار پیرن سیاه و شال و علم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین الوداع لباس سیاه الوداع دم و اشک و آه الوداع بارون غم و گریه های تو قتلگاه خدانگهدار نوای چاوشی قلبم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین پای روضه های ارباب چه شبایی رو سر میکردیم تو مصیبتای زینب چشمامون و تر میکردیم خدانگهدار ای روضه و ای نوحه و دم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین
gha3m
من عاشق اون دختری هستم که درسته...فشن نیست...باباش ماشین شاسی بلند نداره بیاد دنبالم مارک کفشش دیگه آخرش کفش ملیه...زیر ابروهاش رو برنمیداره که پسر کش بشه...مارک تی شرتش هم دیگه آخرش تمساح ِ...پول نداره هر شب ببرتم بیرون خرجم کنه ...ولی...حرفش حرفه...وقتی میگه دوست دارم یعنی واقعاً دوستت داره!
gha3m
شب تولدمه...مامانم میگه:”،برو جارو بزن و گردگیری کن،شب مهمونا میان.” میگم: مامان من تازه به دنیا اومدم،برم جارو کنم؟!!! مامان رفته زیر پتو، میگه من هم تازه زاییدم،باید استراحت کنم!!