یافتن پست: #شب

ali
ali
عمری است شبانه روز لب هایت را …. لب باز نکن ، هنوز لب هایت را …. نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه بر روی لبم بدوز لب هایت را
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:13
+5
gha3m
gha3m
دختر اصفهانيه به دوست پسرش ميگه : شب بيا خونه مون , اگه موقعيت خوب بود يه سكه ميندازم پائين .. شب ميشه . دختره يه سكه ميندازه پائين . ولي هر چقدر صبر ميكنه مي بينه پسره نمياد بالا سرش رو از پنچره بيرون ميكنه ميپرسه : چرا نمياي؟ پسره ميگه : دارم دنبال سكه مي گردم . دختره ميگه :بيا بالا . بهش كش بسته بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 19:51
+5
mitra
mitra
مامان بهروز داروخونه داشته، يك روز جلو در مغازه بزرگ مينويسه: سوسك كش جديد رسيد! خلاصه بعد يك مدت يك بابايي مياد تو ميگه: ببخشيد، جريان اين سوسك‌كش جديد چيه؟ اين خونة ما رو سوسك سر گرفته. ننه بهروز ميگه: اين دارو خيلي جديده و بازدهيش هم تضمينيه. شما اين دارو رو ميريزيد تو يك قطره چكون، بعد كشيك ميكشيد تا سوسكها رو بگيريد. هر سوسك رو كه گرفتيد، در روز سه نوبت (صبح و ظهر و شب) تو هر چشمش دو قطره ازين دارو ميچكونيد، بعد از يك مدت سوسكها كور ميشن و خودشون از گشنگي ميميرن! يارو كف ميكنه، ميگه: خوب آخه اگه سوسكها رو بگيريم كه همونجا درجا مي‌كشيمشون! طرف ما ميره تو فكر، بعد يك مدت ميگه: آره خوب، ازون راهم مِشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 18:21
+4
ronak
ronak
ای کاش دلیل این شب بیداری ها ، وجود تو بود ...نه جای خالیت ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:35
+10
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی می کردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پ ن پ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پ ن پ و زهرمارف سوار شو بریم... میگم کلانتری؟ میگه پ ن پ میبرمت لندن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 01:10
+2
gha3m
gha3m
بچه ها فردا امتحان زبان فنی دارم پ بای تا فردا شب / شب همتون خوش خابهای(هر کی هر جور دوست داره ببینه ما که حسود نیستیم) see you
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:26
+4
gha3m
gha3m
اینم برا بچه مثبتایی مثل خودم *********سفره 2 ماه عزا بسته میشه امشب خدا اما بازه تا قیامت سفره های گریه ما خدانگهدار سیاهیای ماه ماتم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین زیر سایه هی پرچمت از غم تو سینه زدم با اجازه فاطمه پای روضه هات اومدم خدانگهدار پیرن سیاه و شال و علم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین الوداع لباس سیاه الوداع دم و اشک و آه الوداع بارون غم و گریه های تو قتلگاه خدانگهدار نوای چاوشی قلبم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین پای روضه های ارباب چه شبایی رو سر میکردیم تو مصیبتای زینب چشمامون و تر میکردیم خدانگهدار ای روضه و ای نوحه و دم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:20
+4
gha3m
gha3m
من عاشق اون دختری هستم که درسته...فشن نیست...باباش ماشین شاسی بلند نداره بیاد دنبالم مارک کفشش دیگه آخرش کفش ملیه...زیر ابروهاش رو برنمیداره که پسر کش بشه...مارک تی شرتش هم دیگه آخرش تمساح ِ...پول نداره هر شب ببرتم بیرون خرجم کنه ...ولی...حرفش حرفه...وقتی میگه دوست دارم یعنی واقعاً دوستت داره!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:18
+5
gha3m
gha3m
شب تولدمه...مامانم میگه:”،برو جارو بزن و گردگیری کن،شب مهمونا میان.” میگم: مامان من تازه به دنیا اومدم،برم جارو کنم؟!!! مامان رفته زیر پتو، میگه من هم تازه زاییدم،باید استراحت کنم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:11
+1
sara
sara
بچه ها این ماشین منه.. :D
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 23:38
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ