یافتن پست: #شب

ronak
ronak
سلام اول بود شروع قصه ما به یادت هست پریزاده رویاها: (قرارمان باشد تا اخرینه فرداها) رفتی و شکستم داد تمام فاصله ها رها شدی از چرخش ساعت ها شکستم بعده تو تمام عقربه ها.. شب است و باز چشمک ستاره ها کجا بروم.. فراموش شود این خاطره ها ارزو بکن به جای فرداها بمیرم و زنده شود.. دوباره رویاها
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 22:42
+2
ronak
ronak
کودکی هایم اتاقی ساده بود قصه ای ، دور ِ اجاقی ساده بود شب که می شد نقش ها جان می گرفت روی سقف ما که طاقی ساده بود می شدم پروانه ، خوابم می پرید خواب هایم اتفاقی ساده بود زندگی دستی پر از پوچی نبود بازی ما جفت و طاقی ساده بود قهر می کردم به شوق آشتی عشق هایم اشتیاقی ساده بود ساده بودن عادتی مشکل نبود سختی نان بود و باقی ساده بود.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 22:03
+3
ronak
ronak
و امشب را فقط امشب برای خاطر آن لحظه های درد کنار بستر تاریک من ، شب زنده داری کن که من امشب برای حرمت عشقی که ویران شد برایت قصه ها دارم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:58
+5
ronak
ronak
نامه هایــــم کـ چـراغ قلبتــ را روشن نکـــرد ! امشبـــ تمامشـــان را بســوزان شایـــد، بتوانی تنهایــــ ات را ببینــی !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:57
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی..... شب زمستونیتون به خیر..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:33
+7
رضا
رضا
به شب تیره دگر رنگ سحر خواهم زد وندر این خرمن اندوه شرر خواهم زد این دل خسته به دریای سفر خواهم زد از غم هجر تو گر زرد شود چهره من رنگ سرخی به رخ از خون جگر خواهم زد نغمه ساز مرا در دل تو راه نبود بعد از این ساز دگر راه دگر خواهم زد بشوم عاشق و کتمان حقیقت نکنم جار در برزن و در کوی دگر خواهم زد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 11:04
+3
yasaman
yasaman
زن و شوهر با هم قهر بودن هر چي مي خواستن به هم بگن روي كاغذ مي نوشتن يه شب زنه مي نويسه صبح ساعت 6 من و از خواب بيدار كن صبح ساعت 10 از خواب بيدار مي شه مي بينه مرده رو كاغذ نوشته پاشو ساعت شيشه زنيكه خر
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 10:48
+3
mina
mina
مامانم ديروز بهم یه ترفندی یاد داد که مصرف برق رو نصف میکنه!! گفت: صبح كه بلند ميشي برو يه عكس از تو يخچال بگير! تا شب هر موقع خواستي بيای درش رو باز كنی همون عكس رو نگا كن :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 02:18
+5
gamer
gamer
بچه ها شب همتون بخير باي
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 01:48
+2
mitra
mitra
چرا با جوراب خوابيدي؟ آخه اينطوري راحت‌تر مي‌خوابم! واسه چي؟ واسه اينكه ديشب با كفش خوابيدم، خوابم نبرد!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 01:45
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ