یافتن پست: #شب

حمید
حمید
به غضنفر ميگن از كدوم شبكه بيشتر خوشت مياد؟ ميگه شبكه سه. ميگن چرا؟ ميگه آخه روش عكس سه تا نون بربري
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 22:54
+2
حمید
حمید
زن: اگه امشب نيايي بريم خونه مامانم ديگه منو نمي‌بيني! مرد: براي چي؟ زن: واسه اينكه چشمهاتو درمي‌آرم!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 22:37
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
ضرب المثل های از دور دنيا در مورد ازدواج*****١هنگام ازدواج بيشتر با گوش هايت مشورت كن تا با چشم هايت.. ضرب المثل آلمانی. ٢- مردی كه به خاطر " پول " زن می گيرد، به نوكری می رود. . ضرب المثل فرانسوی . ٣-لياقت داماد ، به قدرت بازوی اوست . . ضرب المثل چينی . ۴- زنی سعادتمند است كه مطيع " شوهر" باشد. ضرب المثل يونانی . ٥- زن عاقل با داماد " بی پول " خوب می سازد. . ضرب المثل انگليسی . ٦- زن مطيع فرمانروای قلب شوهر است. . ضرب المثل انگليسی . ٧- زن و شوهر اگر يكديگر را بخواهند در كلبه ی خرابه هم زندگی می كنند. . ضرب المثل آلمانی . ٨ - داماد زشت و با شخصيت به از داماد خوش صورت و بی لياقت . . ضرب المثل لهستانی . ٩- دختر عاقل ، جوان فقير را به پيرمرد ثروتمند ترجيح می دهد. . ضرب المثل ايتاليايی. ١٠ -داماد كه نشدی از يك شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای .. ضرب المثل فرانسوی . ١١- دو نوع زن وجود دارد؛ با يكی ثروتمند می شوی و با ديگری فقير. . ضرب المثل ايتاليايی . ١٢- در موقع خريد پارچه حاشيه آن را خوب نگاه كن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقيق كن . . ضرب المثل آذربايجانی . ١٣
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 16:55
+5
elahe
elahe
بچه ها اینجا کسی معماری میخونه؟؟؟؟؟؟
10 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 16:37
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
دکتر شریعتی : لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم ، غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 16:35
+6
gha3m
gha3m
آخ ... بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن .. داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن ... ا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 11:21
رضا
رضا
برو ای ترک که ترک تو ستمگر کردم حیف از آن عمر که در پای تو من سر کردم عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران ساده دل من که قسمهای تو باور کردم به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود زان همه ناله که من پیش تو کافر کردم تو شدی همسر اغیار و من ازیار و دیار گشتم آواره و ترک سر وهمسر کردم زیر سر بالش دیباست تو را کی دانی که من از خار وخس بادیه بستر کردم در ودیوار به حال دل من زار گریست هر کجا ناله ناکامی خود سر کر دم در غمت داغ پدر دیدم وچون در یتیم اشکریزان هوس دامن مادر کردم اشک از آویزه گوش تو حکایت می کرد پند از این گوش پذیرفتم از آن در کردم پس از این گوش فلک نشنود افغان کسی که من این گوش زفریاد وفغان کر کردم ای بسا شب به امیدی که زنی حلقه به در دیده را حلقه صفت دوخته به در کردم شهریارا! به جفا کرد چو خاکم پامال آنکه من خاک رهش را به سر افسر کردم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 10:41
حمید
حمید
امشب كه به ياد من نيستي بگذار برايت ترانه اي بخوانم از آدمكي برفي كه در حسرت تو آب شد وتو چشمهاي خيسش را به آستين پيراهنت دوختي!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:32
+5
mina_z
mina_z
غضنفر عينک دودی می زنه میره بيرون پسرشو می بينه محکم می زنه زير گوشش ميگه اين موقع شب بيرون چيکار می کردی ؟ بچش ميگه بابا شب نيست عينکتو بردار غضنفر عينکشو بر می داره دوباره می زنه زير گوش پسرش ! پسرش ميگه چرا می زنی ؟ ميگه از ديشب تا حالا اينجا چیکار می کردی ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:31
+6
ronak
ronak
روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:15
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ