sasan pool
دیشب توی برنامه نود این فتح الله زاده به فردوسی پور میگه تو موهات فر فوژه کردی؟عادل گفت چی ؟موهای من از بچگی فر بوده فر فوژه چیز دیگه هست.از همه این سوتی ها با حال تر رفته بازیکن خریده میگه این مال لتونی بعد عادل میگه نه این فرانسوی صربستانی هست بعد فتح الله زاده میگه باشه .رفته بازیکن خریده کلی بهش پول داده نمیدونه مال کدوم کشور هست.واقعا به داشتن چنین مدیران با ارزشی که در فوتبال داریم باید به خودمون و فوتبالمون افتخار کنیم.
mina
يه شب خوب تو آسمون ، يه ستاره بود چشمك زنون ، خنديد و گفت كنارتم تا آخرش تا پاي جون ، ستاره ي قشنگي بود ، آرومو ناز و مهربون ، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون ، اما زياد طول نكشيد عشق من و ستاره جون ، ابر اومد ستارمو دزديد و برد نامهربون ، حالا شبا به ياد اون زول ميزنم به آسمون ، دلم مي خواد داد بزنم آخه اين بود قول و قرارمون ؟
mina
براي آن عاشق بي دلي مينويسم كه هرمت اشكهايم را ندانست ، براي آن مينويسم كه معني انتظار را ندانست ، چه روزها و شبهايي كه با يادش سپري كردم ، براي آن مينويسم كه روزي دلش مهربان بود ، مينويسم تا بداند كه دل شكستن هنر نيست ، نه ديگر نگاهم را برايش هديه ميكنم و نه ديگر دم از فاصله ها ميزنم ، و نه با شعرهايم دلتنگي را فرياد ميزنم .مينويسم تا شايد نامهرباني هايش را باور كند
yazdgerd
سلام....سلام........وسلام برهمه ی کاربران محترم این شبکه ی اجتماعی...مممم......اری بسیارمکان خوبی است..........تابحال چنین چیزی راندیده بودیم.بسیارخوب
mahdi
رابطه دین و موسیقی هم کشف شد ! خوشگلا باید برقصن .................... امربه معروف ای قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریا ........... نهی از منکر ای خانوم کجا کجا ؟.......................... فضولی دارو ندارمو بگیر مال خودت مال چشات ............ صدقه - انفاق تو محشری از همه سری ....................... ذکر دلم هوس رطب کرده ........................... روزه آره . خودم فداتم ............................ شهادت یه امشب شب عشقه، همین امشبو داریم ....... لیلة القدر.
zahra
پس از این، دلم بیتو چون گور سرد است بیا بخت من شو،در آغوش من باش مرو،بی تو شبهای من بی ستاره است تو پروین شبهای خاموش من باش