mohamadjavad
دکترگفت عرق واسه سلامتیت ضرر داره...خنده ام گرفت...گفتم.دکترمن که واسه سلامتی خودم نمیخورم...میخورم به سلامتی رفیقام...
mohamadjavad
لعنت به زمونه ای که مردبودن دردداره ونامردبودن کیف.لعنت به زمونه ای که خوبی کردن تاوان داره وبدی کردن احترام.لعنت به زمونه ای که پاک بودن تنهایی میاره وخیانت کردن کلاس...خدایاچه بگویم بگوچه کاربایدکرد بااین همه سردرگمی به فردابگوتو مردی کن نیا
mohamadjavad
خرابم...!خراب به اندازه ی همان قاضی که متهم اعدامی اش رفیقش بود...!
mohamadjavad
یه شب خونه نرفتم.فرداش مامانم پرسیدکجابودی؟گفتم پیش دوستم!مامانم به 10تاازدوستام زنگ زد8تاشون گفتن اینجابوده.2تاشونم گفتن هنوزاینجاست خوابه بیدارشدمیگم زنگ بزنه!!!



1393/06/9 - 18:31
1393/06/9 - 18:52