ishala ke khob mishi
ایشالله خوب میشی عزیزم
برات دعا میکنم
اره ورودی89امروزه
مگه چن سالته؟؟ترم چندی؟؟
من 21 سال و 9 ماهم ورودی 89...کارشناسی پیوسه شیمی محض
اها موفق باشی گلم
فدات شم همچنین
میخوام خوب
ای جان
واسم دورس کن
چشم
ishala ke khob mishi
1393/06/9 - 03:17ایشالله خوب میشی عزیزم
1393/06/9 - 08:24

1393/06/9 - 08:59برات دعا میکنم
1393/06/9 - 21:07