یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 18:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 17:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عایا میدانید آدما دو دسته اند:

...یا منو دوس دارن

...یا کصافطن!!!!!!!!!!!

حالا شما تو کدوم دسته اید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 17:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ

ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ، ﺩﻝ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﻗﺼﯽ !!

ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻪ

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺭﻗﺼﯿﺪﻡ ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 16:27
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 15:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 14:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 14:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 14:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 14:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/8 - 14:53
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ