fatemeh
می دونی قشنگیه راه رفتن زیر بارون چیه؟؟؟؟؟ اینه که هیچکس نمی تونه اشکاتو ببینه...
amir ali
باورت داشتم از روز نخست
آمدی تا باشی !
پر از شعر ٬
پر از همهمه بودی ٬
اما
هیچ حرفی نزدی !
پر از گفتنه٬ دلدادگی ات ٬
پر از زمزمه ی عشق به دریا شدنت ٬
باز حرفی نزدی و فقط خندیدی ...
خوبه من !
می فهمم از دو چشمت همه حرف های تو را ٬
بی کلام اینجا باش ٬
آخه اینجا بودن نیست محتاج صدا ٬
بودنت با دل من بی صدا هم زیباست !!!!!!!!!!!
رضا
تنها غمگین نشسته با ماه در خلوت ساکت شبانگاه اشکی به رخم دوید ناگاه روی تو شکفت در سرشکم دیدم که هنوز عاشقم آه * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ronak
اگه جرات می کنی یه بار دیگه بیا تو قلبم هی ی ی ی ی س دیگه هیچی نگو و و و گم شو برو دورت بگردم