شاهین
سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:
1- خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای
2- خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی
3- خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس می ده ...
ali
شب به حیاط می روم
گریه ای سیر می کنم
که دانسته ام چه دوست دارمت
و تو هیچ دوستم نمی داری!
گریه کن
گریه کن ای چشم های من
گریه کن تمامی غم هایت را..
چون گریستنم را دیدی
دستمالم را از من نستان
که غمی چنین بزرگ دارم و
اشک ها دل آسایند...
ali
سال هاست که تو رفته ای
از این دیار...
و من
مجنون وار سر به بیابان گذاشته ام
اما پیدایت نکرده ام
حالا ده سال از آن تاریخ گذشته است
برای خودم کسی شده ام!!
اگر به کسی نگویی
دیری است که رئیس اداره مجنونانم...!
و امروز دستور دادم
چشم هایت را
روی دیوار نقاشی کنند
تا دیگر به فکر فرار نیفتی!!
hamidreza
مرور میکنم
...احساسی را که.....
....چشمانی را که.....
غروری را که.....
عمری را که.....
سالهایی را که.....
.....سرعت مرورگرم چقدر بالاست....
گویا پهنای باند خاطراتم بسیار است
حمید
اخه دوسته خوبم یه وقتی صرف کن بند که می ندازی بعدش این پشم وپیلارم بزن که موضوع مشخص شه کدوم وری هستی.ما موندیم به چه چشمی نگاهت کنیم............
حمید
آقا من واقعن موندم چی بگم راجب این عکس!
اصن هدفش چی بوده از گرفتن این
میخواسته بگه من هندونم ؟؟؟
میخواسته بگه دلتون بسوزه من بلدم لب و لوچمو شکله ماهی کنم ؟
من موندم چرا از پایین پهنه از بالا باریک ؟؟
من موندم با این دماغه تک سوراخه با مشکل تنفسی مواجه نیس ؟؟
جا داره در آخر به این شعر اشاره کنم که
تو که چشمات خیلی بریخته
طرح چشمات خیلی عجیبه
saeed
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم