یافتن پست: #چشم

aB'Bas S
aB'Bas S
نه من آنم که ز فيض نگهت چشم بپوشم نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی در اگر باز نگردد ، نروم باز به جايی پشت ديوار نشينم ، چو گدا بر سر راهی کس به غير از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی باز کن در ، که جز اين خانه مرا نيست پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:23
+5
شاهین
شاهین
سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:

1- خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای

2- خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی

3- خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس می ده ...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:52
+9
ali
ali
شب به حیاط می روم
گریه ای سیر می کنم
که دانسته ام چه دوست دارمت
و تو هیچ دوستم نمی داری!
گریه کن
گریه کن ای چشم های من
گریه کن تمامی غم هایت را..
چون گریستنم را دیدی
دستمالم را از من نستان
که غمی چنین بزرگ دارم و
اشک ها دل آسایند...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:58
+2
ali
ali
سال هاست که تو رفته ای

از این دیار...

و من

مجنون وار سر به بیابان گذاشته ام

اما پیدایت نکرده ام

حالا ده سال از آن تاریخ گذشته است

برای خودم کسی شده ام!!

اگر به کسی نگویی

دیری است که رئیس اداره مجنونانم...!

و امروز دستور دادم

چشم هایت را

روی دیوار نقاشی کنند

تا دیگر به فکر فرار نیفتی!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:42
+1
hamidreza
hamidreza
مرور میکنم
...احساسی را که.....
....چشمانی را که.....
غروری را که.....
عمری را که.....
سالهایی را که.....
.....سرعت مرورگرم چقدر بالاست....
گویا پهنای باند خاطراتم بسیار است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:39
+1
ronak
ronak
این کجاش از کجاش در اومده؟؟؟؟؟!!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:07
+4
ronak
ronak
زن جنس عجیبی ست !
چشم هایش را که می بندی ,
دید دلش بیشتر میشود...
دلش را که میشکنی ,
باران لطافت از چشم هایش سرازیر..
انگار درست شده تا . . .
روی عشــــق را کــــــم کند...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:55
+5
حمید
حمید
اخه دوسته خوبم یه وقتی صرف کن بند که می ندازی بعدش این پشم وپیلارم بزن که موضوع مشخص شه کدوم وری هستی.ما موندیم به چه چشمی نگاهت کنیم............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:33
+3
حمید
حمید
آقا من واقعن موندم چی بگم راجب این عکس!
اصن هدفش چی بوده از گرفتن این
میخواسته بگه من هندونم ؟؟؟
میخواسته بگه دلتون بسوزه من بلدم لب و لوچمو شکله ماهی کنم ؟
من موندم چرا از پایین پهنه از بالا باریک ؟؟
من موندم با این دماغه تک سوراخه با مشکل تنفسی مواجه نیس ؟؟
جا داره در آخر به این شعر اشاره کنم که
تو که چشمات خیلی بریخته
طرح چشمات خیلی عجیبه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:47
+2
saeed
saeed
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:14
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ