یافتن پست: #چشم

مهسا
مهسا
قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد ! قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم ……
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:39
+2
مهسا
مهسا
سهراب گفتی چشم هارا بایدشست............شستم ولی.......... گفتی جوردیگرباید دید.....................دیدم ولی............ گفتی زیرباران بایدرفت........رفتم ولی.............. او نه چشمان خیسم رادید ونه نگاه دیگرم را......هیچکدام راندید.......... فقط درزیرباران لبخندی زد وبا طعنه گفت: دیوانه باران ندیده
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:25
+1
مهسا
مهسا
آنگاه که اشک از چشمانت میریزد میفهمی که چقدر دلت گرفته است..... آنگاه که گریه هایت نا تمام است میفهمی که چقدر دنیا بی وفا است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:24
+2
رضا
رضا
دستانی سرد و چشمانی تب دار از اشک
از تکرار قسمت ،خسته است یک دل
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:19
+2
مهسا
مهسا
عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر ، به سوی روزگار / عشق یعنی بی وفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:52
+5
مهسا
مهسا
آن لحظه که دلتنگ یارم می شوم خود به خود هوس باران را میکنم. آن لحظه که اشک از چشمانم سرازیر می شود هوس یک کوچه تنها را میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:41
+3
مهسا
مهسا
@mitra-salehi من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران تو به اندازه تنهایی من شاد بمان{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:35
+1
مهسا
مهسا
برای دوست داشتنت از من دلیل می خواهند ، نازنین... ! چشمانت را قرض می دهی... ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:20
+2
sasan pool
sasan pool
سلام ای غروب غریبانه دل سلام ای طلوع سحرگاه رفتن سلام ای غم لحظه های جدایی خداحافظ ای شعر شبهای روشن خداحافظ ای شعر شبهای روشن خداحافظ ای قصه عاشقانه خداحافظ ای آبی روشن عشق خداحافظ ای عطر شعر شبانه خداحافظ ای همنشین همیشه خداحافظ ای داغ بر دل نشسته تو تنها نمی مانی ای مانده بی من تو را می سپارم به دلهای خسته تو را می سپارم به مینای مهتاب تو را می سپارم به دامان دریا اگر شب نشینم اگر شب شکسته تو را می سپارم به رویای فردا به شب می سپارم تو را تا نسوزد به دل می سپارم تو را تا نمیرد اگر چشمه واژه از غم نخشکد اگر روزگار این صدا را نگیرد خداحافظ ای برگ و بار دل من خداحافظ ای سایه سار همیشه اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم خداحافظ ای نوبهار همیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:09
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
در چشم باد ، نغمه های دلاویز مادر در گوش کودک بازیگوش شناور است . حکیم ارد بزرگ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:20
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ