نوشابه چیه منومرتضی یه روح تو دو بدن هستیم درضمن من لایک میکنم اگرنکردم مشکل سایت بوده اگرکوتاهی کردم عذرتقصبر
درضمن اقا علیرضا نه اون علیرضا
agha sham bezar avalesh dash ali like bezani nazani ma doset darim
man ghooooooooolame ghalbe khastatam
khasteye refaghate dg
عمرا اگه بشه آسیه
روتونوكم ميكنماخداياميبيني دارن مسخره ام ميكنن خودت نشونشون بده البته شادمهرسنش به من نميخوره ولي خب :دي
نموخواممممممم اون پيره
شتر در خواب بیند پنبه دانه
الان كه عزاداريم

1392/04/25 - 15:55نوشابه چیه منومرتضی یه روح تو دو بدن هستیم
درضمن من لایک میکنم اگرنکردم مشکل سایت بوده اگرکوتاهی کردم عذرتقصبر
درضمن اقا علیرضا نه اون علیرضا
1392/04/25 - 15:56agha sham bezar avalesh
1392/04/25 - 20:26dash ali like bezani nazani ma doset darim
man ghooooooooolame ghalbe khastatam
1392/04/25 - 21:31khasteye refaghate dg
1392/04/26 - 01:09