یافتن پست: #کم

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
پـسری باخانوادش دعواش شدو از خانه زد بیرون و رفت خونه یکی از دوستاش یکماه موند...

بعد از یک ماه دختری را سرکوچه میبیند و بهش تیکه میندازد

یکی از دوستاش میگه میدونی این کی بود ؟!!!!!!!!

میگه نه!!

میگه این خواهر همون رفیقت بود که تو یه ماه خونشون بودی . ...

عذاب وجدان میگیره میره خونه رفیقش ؛ رفیقش داشت مشروب میخورد

به رفیقیش میگه : ببخشید من سر کوچه به دختری تیکه انداختم ولی نمی دونستم خواهرتو بود !

دوستش پیکشو میبره بالا میگه به سلامتی رفیقی که یه ماه خونمون خورد ,خوابید

ولی خواهرمو نشناخت!!
15 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 02:41
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 23:32
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1392/04/24 - 23:23]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 23:22
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 23:12
+2
saqar
saqar
می گویند:
خوش به حالت!
از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی...!
نمی دانند بعضی دردها
کمر خم می کنند، نه ابرو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:54
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
طرف نوشته بود که:

من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم یه آنتی ویروس هم واسه دلم

رفتم کامنت گذاشتم :

پس یه فتوشاپ هم واسه قیافت بذار! :D :v

هیچی دیگه خیلی بی جنبه بود :| بلاکم کرد :|

ملت اعصاب ندارن :d
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:19
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻓﯿﻖ !!!

ﭘﯿﺮﺍﻫﻨﻢ ﺭﺍ ﺑﺰﻥ ﺑﺎﻻ

ﮐﻤﺮﻡ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯼ؟

ﻧﺘﺮﺱ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺖ !!!

ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﯼ ﺧﻨﺠﺮﻧﺪ
ﻣﻦ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﺭ ﺭﻓﺎﻗﺖ ﭼﻪ ﺷﺪ؟ !

" ﺗﻮ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺵ "
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:37
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دعای باران چرا... دعا عشق بخوان!!! این روزها دل ها تشنه ترند تا زمین!!!!! خداا کمی عشق ببار!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:27
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
يه دوست پسرم نداريم تو اين شباي قدر كه نزديكه بره تو مسجد
.
.

واسمون اشك بريزه بگه خدايا اين دختره سهم منه حق منه خودت رديفش كن :):d
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 17:14
+8
saman
saman
در CARLO
آیا می دانید تاثیر جمله
«این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد»
به مراتب بیشتر از
جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد !
یکم خجالت بکشیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 12:58
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ