یافتن پست: #گل

مهراوه
مهراوه
وقتی عاشق شوی
راز دلتو گفته نتونی

چقدر سخته خدایا

روز نوروز بچینی گل سرخ

بر سر راه نگار خرج کنی

دلبرت بیاد بپرسه کار کیست؟

تو براش گفته نتونی

چقده سخته خدایا

دلبرت خنده کنه با دگران

تو بسوزی وبراش گریه کنی

دلبرت بیاد بپرسه که چرا؟

توبراش گفته نتونی

چقده سخته خدایا

دلبرت سفر کنه تنها شوی

مثل ماهی ها از آب جدا شوی

بتپی ،مجنون شوی ، تباه شوی

تو به کس گفته نتونی

چقده سخته خدایا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 20:14
+4
payam65
payam65
و حال رفته ای...بغض بدی در گلویم داره آتیشم میزنه...عاقبت ما آنچه خواهان بودیم میشد...میدانم باکسی رفتی و من فقط باید تنها باشم...آری میگویی من در قلب توام اما حالا قلب تو جای دو نفر را دارد؟

گلوم را بغض و گریه حسابی خسته کرده.

آری آغوش من را حس نکردی و رفتی و حتی خواهانه آغوش من بودی و گفتی به دلت مونده یکبار یک روز یکجایی در آغوش من باشی...

ستاره ها امدند بر بامه خانه ام زیر بغل هایم را میگیرند و شبه دستی میشوند و همش اشک هایم را پاک میکنند...آخه عزیزه من پیش خودت نگفتی که من بمیرم؟؟؟

بقدری خفه هستم در گلویم که دارم به عکست مینگرم و اشک را بی صدا بر صورتم میکشم...هوای دلم را بد سوزاندی مهربانم.

حالا تیغ برمیدارم و شروع میکنم:

1.اولی، فقط برای اینکه یادم نره یک روزی عاشقت بودم عزیزم..یک لحظه عکستو بغل میکنم و بارون و حس میکنم از پنجره و حال اشکامو پاک میکنم از دفترم

2.دومی، فقط برای اینکه خیلی دلتنگتم و دوست داشتم بودی تا برات ترانه بخونم

3.سومی، فقط برای اینکه بتونم غصه هامو برایت بخوانم و از شانه های ظریفت آن خسته گی ها را بردارم.

4.چهارم،فقط برای اینکه خیلی دوستت دارم و خو
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 20:07
+1
مهسا
مهسا
عکس پـــــــــسرا خوشگلـــــترههههه{-18-}{-18-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:23
+13
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
زیباترین کلمه بدون نقطه چیست؟


منتظر نظرات شما هستیم.{-57-}
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:19
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
اول: سلام
دوم:امید که تعطیلات خوش گذشته باشه.
سوم:آرزوی شادی و موفقیت برای همه
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:42
+5
reza
reza
دوستای گلم{-1-}
عزیزای خودم
همتون و دوست دارم
میبوسمتون
خوش بگذره به همتون
من میرم لالا {-43-} با اجازتون
بوسسسسسسسسسسس{-49-}
بایییییییییییییییییییییییییییییییییی{-22-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 01:29
+1
nahid
nahid
به لره ميگن: شما به اون حشره چي ميگيد كه خيلي كوچيكه ، روي گلا ميشينه ، شهد گل مي خوره ، عسل درست مي كنه؟
ميگه : ما بهش ميگيم خسته نباشي حشره!!!{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:59
+2
امیر
امیر
گلویم گرفته است



آن قدر یخ میکنم که چیزی نمیتواند گرمم کند



لباس آفتاب را می پوشم



گرم نمی شوم



خورشید را قورت داده ام



اما صدایم باز نمی شود



با هر سرفه ای



گلویم هزار چاک می شود



آن قدر دلم گرفته که



با یک دل سیر گریه هم باز نمی شود



آخر چه کسی گوش می کند



به درد دل های یک آسمان سرما خورده؟؟!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 22:21
reza
reza
سلام بر آنان که لايق سلامند

يک رنگ و يکدل و يک مرامند

هم گلند هم گنجينه هم دوست

هرچه از وي تعريف کني نيکوست .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:12
+2
پاراگلایدر
پاراگلایدر
سامانه پیام کوتاه تهران پارا به مناسبت عید نوروز افتتاح شد.
شما می توانید برای دریافت اخبار در حوزه پاراگلایدر و پاراموتور یک پیام کوتاه با متن اشتراک
به شماره سامانه : 10000309681911 ارسال فرمائید تا از این پس اخبار حوزه پاراگلایدر و پاراموتور
این سایت را بروی گوشی همراه خود دریافت نمائید. [لینک]
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:19
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ