یافتن پست: #گم

?
?
دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟

ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟

ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟

ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟

ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت ﺩﻗﯿﻘه !!!

.

{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 19:44
sepideh
sepideh
بچه ها من ميرم سر خاك بابابزرگم :(
فعلا روزتون خوش :(:(:(
8 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 16:28
+5
sepideh
sepideh
دلتنگم…. مثل مادری بی سواد، که دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شماره اش رو بگیره
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 16:01
+5
sepideh
sepideh
این روزها وقتی با یه نفر دست میدی.....باید بعدش انگشت هات رو هم بشماری و ببینی که هر 5 تا رو پس گرفتی یا نه ...! والا...:دی
اینجور اوضاع خرابه....
خرابه که میگمااا....!..:D
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:27
+4
mitra
mitra
يارو سالي يه بارم مسواک نميزنه به مولا بد هر وقت ميره مسافرت مسواکشو با خودش ميبره .....
ديدم که ميگماااا
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:02
+2
-2
امید
امید
زخمی بر پهلویم هست روزگار نمک می پاشد و من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که من می رقصم
دکتر شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 13:06
+2
سحر
سحر
همیشه موقع مدرسه اینجوری بودم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:33
+7
محمد
محمد
از مرد فرانسوی پرسیدند: چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد: چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل میکند
مرد آلمانی به این سوال اینگونه پاسخ داد: زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست
و پاسخ مرد ایرانی: بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه !!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:10
+7
ebrahim
ebrahim
میگم این ماهواره که چند روز پیشا فرستادن فضا اسمش " نوید " بود ..
دو سال پیش هم یکی فرستاده بودن اسمش " امید " بود ..
فکر کنم سال بعد نوبت " کامران و هومن " باشه =))))
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 00:03
+6
-1
moein
moein
بچه ها راستی کدام یک از شما رشته تحصیلیتون فنیه؟؟؟
14 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:40
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ