ye nafar
نه خانوم سوال که اشکال نداره....منظورم اینه که جوابش معلومه دیگه
na aziz javaba mitone motefavet bashe
فرق نمیکنه هر کی نشست خوشحال میشم
محسن میگم هر کی هم که دیگه فکر نمیکنم جالب باشه اینطور نیست؟؟
yani chi ?
adresesho bedam beri?
koodm eshghet ???
yadam nist,ye 10ta adres bedam mitooni?
na kocholo khodet talash kon
عالي بود مرسی
khahesh
Sheytooon
vaaalllllaaaa
ye nafar
1390/11/19 - 23:34نه خانوم سوال که اشکال نداره....منظورم اینه که جوابش معلومه دیگه
1390/11/19 - 23:36na aziz javaba mitone motefavet bashe
1390/11/19 - 23:36فرق نمیکنه هر کی نشست خوشحال میشم
1390/11/19 - 23:37محسن میگم هر کی هم که دیگه فکر نمیکنم جالب باشه اینطور نیست؟؟
1390/11/19 - 23:38