یافتن پست: #گم

فکل مکل
فکل مکل
گفتگوی دو دختر پای تلفن: سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم… می بینمت خوشگلم… بوس بوس بوس گفتگوی دو پسر پای تلفن: بنال… بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر بعد از قطع کردن تلفن : دخترها: واه واه واه !!! دختره ایکبیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد پسرها: بابا عجب بچه باحالیه این ممد خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه! {-18-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:12
+5
kiss
kiss
قرن ما شاعراگرداشت هوابهتربود.خارهم کمترنبودازگل بساگلتر بود.قرن ماشاعراگرداشت که کبوتر با کبوتر باز با باز نبود شعار پرواز.وای بر ما که تصور کردیم عشق را باید کشت !در چنین قرنی که دانش حاکمست عشق را از صحنه دور انداختن دیوانگیست،درماندگیست،شرمندگیست.قرن قرن آتش نیست ،قرن یک هوای تازست ،فکرها را شست و شویی لازم است گم شدیم گردرمیان خویشتن جست جویی لازم است نازنینها از سیاهی تاسپیدی راسفربایدکنیم..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 02:23
+3
امید
امید
نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد ... نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

... ولی بسیار مشتاقم ... که از خاک گلویم سوتکی سازد ... گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ

و بازیگوش ... تا که پی در پی دم گرم خویش را بر گلویم سخت بفشارد .... و سراب خفتگان خفته را

آشفته تر سازد ... تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 01:55
+1
parnian
parnian
همه نیمه ی گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ؛
ما هنوز متمم مون رو هم ندیدیم !
به 30 درجه هم راضی شدیم دیگه !
نبود ؟؟؟ یه 10 درجه... !؟؟؟{-11-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 22:45
+10
parnian
parnian
وابستگي چه زود اتفاق ميفته...

قبل ازينکه بفهمي،

راه برگشت رو گم کردي.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:57
+10
parnian
parnian
دلیل رفتن خیلیا ! فهمیدن میزان علاقه زیاد شما نسبت به خودشون ه !! کورشم اگه دروغ بگم :|{-46-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:24
+7
ebrahim
ebrahim
گوشی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:08
+4
-1
hadith
hadith
سلامتی استادی که سرجلسه امتحان دید برگم سفیده،اومد درگوشم گفت نگران چی هستی؟اسمتو بنویس بقیش بامن!
.
.
.
.

(ولی حیف بیدارشدم بقیه خوابمو ندیدم...){-33-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 18:41
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
خدايا ، چه گم کرد آنکه تو را يافت ، و چه يافت آنکه تو را گم کرد . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:23
+1
محمد
محمد
رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین، میگه بال مرغ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ