یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:45
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم امروز تو دروازه پیروزی هوشیار ایستاده؟ میگه پـَـــ نــه پـَـــ بیهوش ایستاده.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم توپ رو خط بود میگه خط آفساید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خط فقر.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:42
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم ما پارسال با تور رفتیم اصفهان. تو چشام زل زده میگه: با تور مسافرتی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ با تور ماهی گیری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:40
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
همکلاسیم خودکارش قطع میشه بهش خودکار تعارف میکنم میگه برا منه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ برای ابولقاسم فردوسیه که در اواخر عمر بخاطر فقر، قلم و دوات نداشت.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:39
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
شیشه رفته تو دستم , دارم از درد جیغ و داد می کنم به رفیقم میگم در بیار, میگه شیشه رو؟ پـَـــ نــه پـَـــ ادای من و در بیار شاد شیم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:20
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟ پـَـــ نــه پـَـــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:17
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دارم تند تند تایپ می کنم داداشم اومده میگه داری تایپ می کنی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ کیبوردم خسته شده دارم ماساژش میدم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 23:15
+3
ebrahim
ebrahim
بچه ها میخوام یه چیز خیلی مهم رو بهتون بگم ولی قول بدید که به راهنمایی هایی که داده شده عمل کنید: . . . ... . ... ... . . قول دادین ها!!!!!! . . . . . . . . . 1.باید یه حرف مهمی رو بهت بگم، به شماره 5 نگاه کن 2.برای دونستن جواب شماره 11 رو نگاه کن 3.لازم نیست ناراحت بشی، شماره 15 رو نگاه کن 4.آروم باش، ناراحت نشو، شماره 13 رو نگاه کن 5.اول شماره 2 رو نگاه کن 6.اینقد عصبی نباش،شماره 12 رو نگاه کن 7.میخواستم بگم که خیلی دوست دارم اگه لایک کنی!! 8.چیزی که من میخوام بگه اینه که.... باید 14 رو ببینی 9.یه کم تحمل داشته باش، شماره 4 نگاه کن 10.برای بار آخر ، به شماره 7 نگاه کن 11.امیدورام که خیلی ناراحت نشده باشی، 6 رو ببین 12. معذرت میخوام،ولی باید 8 رو نگاه کنی 13.ناراحت نشو دیگه، 10 رو نگاه کن 14.نمیدونم چه جوری بهت بگم، ولی باید 3 رو نگاه کنی 15.حتما خیلی ناراحت شدی، ولی ناراحت نباش، به شماره 9 نگاه کن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 21:57
+1
رضا
رضا
میدرخشن توی ماه.....دو تا خورشید سیاه میفهمی این یعنی چی؟الان بهت میگم !!! یعنی توی اون صورت مثل ماهت،دو تا چشمای سیاهت مثل دو تا خورشید میدرخشن!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/10 - 19:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ