♥ نگار ♥
عایا میدانید آدما دو دسته اند:
...یا منو دوس دارن
...یا کصافطن!!!!!!!!!!!
حالا شما تو کدوم دسته اید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
...یا منو دوس دارن
...یا کصافطن!!!!!!!!!!!
حالا شما تو کدوم دسته اید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟














تو دسه سوم

1393/06/8 - 17:48جز اون ادمایی که دوس دارن تو دوسشون داشته باشی
فدات شم من

1393/06/8 - 17:54