یافتن پست: #دست

maryam
maryam
برای من از دور دست تکان نده ، من تو را همین نزدیکی گم کرده ام . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:52
+2
payam65
payam65
دیدی عجب کاری بدستم داد دل
هم شکستو.....................هم شکستم داد دل
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:17
+3
Danial
Danial
اس اسه جام ندیده بعد 5 سال دستش به جام رسیده.
.
.
کیسه کشه دوپینگی مدیون سازمان لیگی .
.
... ... .
پیام تبریک سازمان لیگ و محسن ترکی و ستاد موافق بادوپینگ به سرمربی کیسه کشها:

صحنه را دیدیم کلاهگیست را از دور بوسیدیم
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:10
+6
-3
milad
milad
♥♥♥♥♥سال1390 داره تموم ميشه,يادت باشه زندگي كوتاهه" صادقانه عاشق باش, بدون كنترل بخند و هيج وقت از چيزى كه باعث خنده تو ميشه متاسف نباش, اينو به كسانى كه دوستشون داری و نميخواى از دستشون بدى بفرست♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 14:25
+4
saeed
saeed
زنی درچهار راه پشت چراغ راهنمایی دست فروشی می كرد ، هیچكس به زن توجهی نمی كرد!
زنی درچهار راه پشت چراغ راهنمایی خود فروشی می كرد، هیچكس به چراغ توجهی نمی كرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 14:20
+1
ali rad
ali rad
اینجا سرزمین واژگان واژگون است . جای که گنج جنگ می شود

درمان نامرد می شود

قهقه هق هق می شود

اما دزد همان دزد است و درد همان درد

بر آنچه گذشت آنچه ریخت و انچه از دست رفت حسرت نخور

زندگی اگر زیبا بود با گریه آغاز نمی شد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:52
+2
saeed
saeed
دیگر قاصدک ها
به دست ما نمیرسند!
چون شرم دارند
پیغام چند نفر را
به یک مقصد ببرند!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:52
Alireza
Alireza
[!] تو سینما دست میکنه تو دماغش میده به بغل دستیش میگه دست به دست کن بمالن به دیوار !
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/26 - 13:05]
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:05
+3
Behdad
Behdad
هرکس به طریقی دل ما می شکند , اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی
آورین ! آورین !




آدم فهمیده ای بود !
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:46
+7
Behdad
Behdad
گاهی با خودم فکر می کردم بد ترین اتفاقی که برای کسی میتونه بیفته چیه که از اون بدتر دیگه نباشه؟

بی کاری ، بی پولی ، اعتیاد ، فقر ، نداری ، بدهکاری ، ورشکستگی ؟

بیماری، بستری شدن ، عمل جراحی و مریضی لاعلاج ؟

جنگ ، انفجار، تصادف،سوختن ، غرق شدن، سقوط از بلندی و قطع عضو ؟

سیل ،صاعقه ، آتش فشان ،زلزله و زیر آوار موندن؟

مرگ دوستان و عزیزان در جوانی و بی کسی؟

گرسنگی ، تشنگی ، دربه دری، تنهایی و غربت؟

دروغ ، فحش و دشنام شنیدن ، تهمت خوردن و بدنامی به ناحقی؟

خیانت ، جنایت، نامردی، دزدی و راهزنی دیدن؟

فراموش شدن، اسارت، زندانی شدن و ...

کمی که فکر می کنم می بینم ؛ همه اینها اتفاقاتی است که در زندگی هر کسی ممکن است پیش بیاید چیز دور از ذهنی نیست . بسیاری از اون ها جزوه زندگی ما هستند .من حاضرم همه را با هم داشته باشم ولی دوست نمک نشناس و بی معرفت ،بی شخصیت و پست صفت، مکار و حیله گر، نقش باز و هنرپیشه، بی مرام و نامرد نداشته باشم .
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/26 - 11:40]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:39
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ