یافتن پست: #دست

Danial
Danial
شما یادتون نمیاد تقلید کار میمونه...میمون جزو حیوونه
شما یادتون نمیاد خط کشهائی که محکم می زدیم رو مچ دستمون دستبند می شد
شما یادتون نمیاد کلی با ذوق و شوق تلویزیون تماشا می کردیم یهو یه تصویر گل و بلبل میومد: ادامه برنامه تا چند دقیقه دیگر
شما یادتون نمیاد، بچگیا تفنگ بازی که میکردیم، میرفتیم جلو یکی میگفتیم: دستا بالا، خشتک پایین
شما یادتون نمیاد کوچولو ها کوچولوها دستاتون بدیم به ما بریم به شهر قصه ها
دلم تنگ شــــــــــــــــــد...شما چی؟؟{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 07:01
+1
manDana
manDana
برفــــــ باشد ! باران .. یا آفتاب .. چتر نمی خواهمــــــــ ! بگو معنی لغاتــــــ را ... ... از نــ و بنویسنـــــ ــد ..! " امنیتـــــــ " حصار دستــــــ های تــ و ستـــــــ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 05:14
+1
مهسا
مهسا
خدایا..

در بین تمامی این تاریکی ها..

سختی ها..

شکست ها..

ودر میان ناامیدی این انسان ها..

من رنگ دیگر میگیرم..

رنگ امید..

و دستم را بسویت درازمیکنم..

دست خالی برم نگردان..

نشانم بده که رنگ امید پیروز است..

ونشانشان بده که همه چیز دست توست..

همه چیز.. {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 01:49
+4
mitra
mitra
چشم با دستمال پاک میکنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 01:23
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این نارنجک و بمب و آرپیچی که تو دست بچه محلاس اگه موقع جنگ دست سربازا بود فکر کنم 2 ساله جنگ تموم بود !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 00:47
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
چند فحش ترکی قدیمی: 1. - از جلوی چشمام خفه شو. 2. - فکر کردی فقط خودت خری. 3. - کسی با تو زر نزد. 4. - صداتو واسه من داد نزن .. 5. - وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند.

چند فحش ترکی جدید: 1. - دستت بشکنه از زا نو. 2. - خودت گیر عجب آدم خری افتادی. 3. - خودم دست دارم, جوا بشو میدم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:39
+4
fowkes
fowkes
من افتخار میکنم ایرانیم چون اگر دانش در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به ان دست خواهند یافت
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/4 - 12:41]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 23:26
+2
ali rad
ali rad
سال هاست
جوانیم
در پیاده روهای شلوغ بی کسی
دست فروشی می کند
شانه هایش را خوب می برند
اما...
هق هق اش را نه...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:56
+3
behzad
behzad
سلام به همه امشب ما يه اكيپ بوديم با سيستم ماشين فوق العاده . تو هر محل ميزديم بغل . انقدر رقصيدم دست و پاهام بي حس شده
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:51
+3
مهسا
مهسا
وحشت از عشق که نه !
ترس ما فاصله هاست
وحشت از غصه که نه !
ترس ما خاتمه هاست
ترس بیهوده نداریم !
صحبت از خاطره هاست
صحبتاز کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست
کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ی ماست
گله از دست کسی نیست !
که مقصر دل دیوانه ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ