یافتن پست: #دست

سحر
سحر
این نارنجک و بمب و آرپیچی که تو دست بچه محلای ماست,
اگه موقع جنگ دست سربازا بود, فکر کنم 2 ساله جنگ تموم بود......
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:47
+10
Behdad
Behdad
از کسي که دوستش داري ساده دست نکش شايد ديگه هيچ کسو مثل اون دوست نداشته باشي
و از کسي که دوستت داره بي تفاوت عبور نکن چون شايدهيچ وقت هيچ کس تو رومثل اون دوست نداشته باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 22:14
+5
fowkes
fowkes
افتخار میکنم ایرانیم چون با اینکه دست بچه هاش بستس ولی دارن نصف شهر رو میارن پایین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 21:44
+3
آفتاب پرست
در خانۀ خود نشته ام ناگاه
مرگ آید و گویدم: ز جا برخیز
این جامۀ عاریت به دور افکن
وین بادۀ جانگزا به کامت ریز!
خواهم که مگر ز مرگ بگریزم
می خندد و می کشد در آغوشم،
پیمانه ز دست مرگ می گیرم
می لرزم و با هراس می نوشم!
آن دور، در آن دیارِ هول انگیز
بی روح، فسرده، خفته در گورم
لب بر لب من نهاده کژدم ها
بازیچۀ مار و طعمه مورم
در ظلمت نیمه شب، که تنها مرگ
بنشسته به روی دخمه ها بیدار،
واماندۀ مار و مور و کژدم را
می کاود و زوزه می کشد کفتار...!

(فریدون [!])
ادامه دارد ...
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:09]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:59
+5
saeed
saeed
تو ویترین زندگی به عروســکی نگاه نکن که مال تو نیست ،
چــــــــــون
اون فقط وســـــــوسه ات میکنه
تا اونی رو که داری از دست بدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:44
+1
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/27 - 10:15]
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:28
+5
مهسا
مهسا
از آدم ها دلگیرم ....

که گرم می بوسند و دعوت میکنند !

سرد دست میدهند ؛ و به چمدانت نگاه میکنند ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:19
+4
saeed
saeed
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ
ﻧﻪ ﺑﺮای ﺗﻮ
ﮐﻪ دروغ ﺑﺮاﯾــــﺖ ﺧـــﻮد زﻧﺪﮔﯿﺴﺖ
ﻧﻪ ﺑﺮای ﺧﻮدم
ﮐﻪ دروغ ﺗﻨﮫـــﺎ ﺧﻂ ﻗﺮﻣﺰ زﻧﺪﮔﯿـــﺴﺘــــ ﺑـــﺮاﯾﻢ

... ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﮐﻪ ﭼﺮا ﻣﺰه ے ﻋﺸـــــــﻖ را
از دﺳﺘـــــــــ ﺗــــــﻮ ﭼﺸﯿــــﺪم
ﺗﺎ ھﻤﯿﺸﻪ در ﺷﮑـــــــــــ دروغ ﺑﻮدﻧﺶ ﺑﻤـــﺎﻧﻢ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:09
+1
مهسا
مهسا
مهرباني را اگر قسمت كنيم
من يقين دارم به ما هم ميرسد
آدمي گر ايستد بر بام عشق
دست هايش تا خدا هم ميرسد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 19:35
+3
fowkes
fowkes
خدایا یه بر به این زندگیمون بزن شاید دو تا حکم اومد دستمون تا هرکس و ناکسی آسشو به رخمون نکشه...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:56
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ