یافتن پست: #دست

*elnaz* *
*elnaz* *
اصلا یه وضعی شده به خدا !
گدا : دستشو دراز کرده به مرده ! مَرده میگه : پول بدم ؟
گدا می گه : پَ نه پَ بزن قدش !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:13
+3
maryam
maryam
ای کاش میفهمیدی ...!!!!!


آنکه برای بدست آوردن عشق و محبت

تنش را به تو می سپارد

فاحشه نیست... !!!

و آنکه برای به دنبال کشاندن تو

تنش را از تو دریغ می دارد

باکره نیست....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:04
+2
maryam
maryam
روی خط قلب من ... !!

امواجی است

که حتی پیشرفته ترین دستگاههای دنیا

قادر به نشان دادن آن نیستند

امواجی

به نام احساس ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:54
+2
*vorojak*
*vorojak*
خب دوستان خوش باشید این یه دستوره!!{-2-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:37
+2
ronak
ronak
فقط این قد به عید مانده......
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:27
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر...
خدایا واقعا شکرت!
چه دنیای جالبی برای ما آدما ساختی... همه میخوان ما رو از هم جدا کنن. همه شش دانگ حواسشون به ماست که یه موقع همدیگرو نگاه نکنیم... یه وقت گوشیم دستم نباشه که دارم باهاش حرف میزنم...
خدایا شکرت... با این آدمها و این همه درد و غصه. شکرت. بازم شکرت.
یعنی اگه ما از هم جدا بشیم خیال همه راحت میشه؟؟؟...شکــــــــــــــــــــــــــــــــــر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:13
+6
یلدا

موضوع کتاب: رمان (طنز، اجتماعی)
زبان کتاب: فارسی
نویسنده: م. مودب پور

توضیحات
کتاب فوق کتابی زیبا به قلم فاخر م. مودب پور می باشد. این کتاب از نگاه طنز و با خط داستانی قوی به برخی معضلات اجتماعی پرداخته است؛ این نویسنده صاحب آثار ارزشمند دیگری همچون رمان های پریچهر، گندم، یاسمین و ... می باشد. توصیه می کنم این کتاب زیبا رو از دست ندید. [فایل]
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/12 - 12:44]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:38
+9
mehdy
mehdy
پرسیدم تو مشتت چی داری؟

گفت: خودت نگاه کن

دستاشو گرفتم آروم باز کردم

تو دستاش چیزی نبود ...

گفتم: چیزی نیست که ...!

... دستامو که تو دستش بود فشرد گفت:

نبود ولی حالا هست

دستام گرم شد و اون لبخند زد . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:32
+4
ronak
ronak
بگذار هر کسی هر چه دوست دارد بگوید.
مهم این است که تو دردانه ی منی
ومن از تمام خوبی ها و بدی های این دنیا فقط و فقط تو را می خواهم
گرچه نه اسمت در کنار اسم من
نه سقفت هم سقف من
نه دستت در دست من است!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:25
+7
درخت تو گر بار دانش بگیرد / به زیر آوری چرخ نیلوفری را

رویکرد گروه : هدف از ایجاد این گروه معرفی کتاب های ارزشمند به دیگر دوستان می باشد.

دستور کار معرفی کتاب ها
در صورت امکان فایل PDF کتاب معرفی شده را در پست ضمیمه کنید.
کتاب هایی را که به صورت تخصصی به یک موضوع علمی پرداخته اند را در این گروه مطرح نکنید.
قالب پست های ارسالی باید به شکل زیر باشد در غیر این صورت پست شما حذف خواهد شد.

نام کتاب

موضوع کتاب: ---
زبان کتاب: ---
نویسنده: ---

توضیحات
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1390/12/23 - 19:23]
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:21
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ