یافتن پست: #شب

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هزار و یکشب بودنت فقط یک روزش برای من بود!!
(مریم اسدی)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:06
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:59
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
… کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند… و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ ” کنم… و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم…و
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 23:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺁﻫﻨﮓ ِ" ﮐﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﻣﯿﺒﻨﺪﻩ"ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﻭ " ﺷﺒﺎ ﮐﺠﺎﯾﯽ" ﺁﺭﻣﯿﻦ 2afm ﺁﻫﻨﮓ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ِﺍﺭﺩﻻﻥ ﻃﻌﻤﻪ "ﺷﺒﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ"ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه تاریك می آیی
تكه ای از خوابم می ربایی
و آشفته ترین شب جهان را
در جانم می ریزی!
این گونه بی قرارم مكن !
یك بار با چراغ بیا
چیزی گزیده تر ازخوابم می یابی
رویاهایم
كه در پشت پلك هایم به تماشایت به خواب رفته اند.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب غذامون سوخت:(
[!] هم که انگار نه انگار :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزی خواهد آمد
که من و تو ، یک جایی خیلی دور از هم ...
شب و روز در آغوش یک غریبه
بیقــــرار هم باشیم ...
و بعد از هر بار هم آغوشی
بـــه یـــاد آغـــوش هـــم ، بی صدا گریه کـــنـــیـــم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 14:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به روی برگ زیبای «گل سرخ»
نهادم با دلی غمگین لبم را
به امیدی که با یاد لب تو –
به صبح آرم به شادی یک شبم را
*
ولی هرچند بوسیدم گلت را
دل تنگم چو غنچه هیچ نشکفت
در آن حالت که گرم بوسه بودم –
گل سرخ تو در گوشم چنین گفت:
*
گل سرخم مخوان ای عاشق مست
که در پیش لب یار تو، خارم
به سرخی گرچه دارم رنگ آن لب
ولی شیرینی و گرمی ندارم//مهدی سهیلی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست از پا خطا کنی تعویض میشوی همین حوالی کسی شبیه توست این است پیام عشق های امروزی.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:18
+2
saqar
saqar
در CARLO
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/2 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ