سیاهه ای از آسمان
من که دیگه نیستم چشاتو بوس کنم و بگم خوشگل شدیاااا . . .
بعدش تو همون جوری وسط گریه هات بخندی .
گریه نکن دیگه . . . خب ؟
می شکنه دلم . . .
دل روح نازکه . . .
نشکونش . . .
خب؟
در من و تو
گریه نکن دیگه . . . من که دیگه نیستم چشاتو بوس کنم و بگم خوشگل شدیاااا . . .
بعدش تو همون جوری وسط گریه هات بخندی .
گریه نکن دیگه . . . خب ؟
می شکنه دلم . . .
دل روح نازکه . . .
نشکونش . . .
خب؟










